تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی دولت: در سال 95 کسری بودجه نداشتیم

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در دیدار نوروزی با مدیران استان در رشت با اعلام این مطلب بیان داشت: دولت در حالی سال گذشته را بدون کسری به پایان برد که عده ای در ابتدای سال، پیش بینی می کردند که کسری داشته باشیم.
وی ادامه داد: در سال ٩٥ ، 400 هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی در کشور توزیع شد که 30 هزار میلیارد ریال بیشتر از پیش بینی ابتدای سال بود.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با هر محدودیتی که بود، دولت توانست یارانه ها را بموقع به حساب مردم واریز کند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه دولت در بخش درآمدهای مالیاتی نیز به خوبی عمل ﻛﺮﺩ و با دریافت 840 هزار میلیارد ریال مالیات، 40 هزار میلیارد ریال بیشتر از پیش بینی ابتدای سال عمل شد.
نوبخت همچنین گیلان را از لحاظ مدیریتی جزو استان های با طراز بالای کشور ذکر و اضافه کرد: استاندار گیلان از استانداران موفق در دولت است و بخوبی سیاست های دولت تدبیر و امید را در استان اجرا می کند.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بودجه سال 95 کل کشور از حیث منابع بالغ بر 9 میلیون و 785 هزار و 529 میلیارد و 974 میلیون ریال و از حیث مصارف بالغ بر 9 میلیون و 785 هزار و 529 میلیارد و 974 میلیون ریال بوده است.
دریافت خبر: امیرحسین کبیری ** انتشار دهنده : علی شهیدیان
2007

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی دولت: در سال 95 کسری بودجه نداشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..