تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش 50 درصدی کشفیات کالای قاچاق/کشف 85 درصد جرایم فضای مجازی

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در دیدار با مراجع تقلید در قم اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق در اولویت کارهای نیروی انتظامی است.
وی با بیان این که قاچاق باعث تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری می شود، افزود: نیروی انتظامی امنیت کامل را برای همه تولیدکنندگان در سراسر کشور تامین می کند تا تولید و اشتغال متوقف نشود.
وی همچنین با بیان این که استفاده از نظر و منویات مراجع تقلید و علما، اولویت کار پلیس در حوزه های مختلف است افزود: توصیه های مراجع معظم تقلید تاثیر زیادی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته است.
وی در ادامه با اشاره به این که در سال 95 نسبت به 94، میزان جرایم فضای مجازی بیش از 60 درصد افزایش یافته است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، 85 درصد جرایم صورت گرفته در فضای مجازی کشف شده و با افراد خاطی در این حوزه برخوردهای لازم صورت گرفته است.
اشتری افزود: در سال جاری اقدام های بیشتر و جدی تری در این حوزه صورت خواهد گرفت و با کسانی که بخواهند در فضای مجازی تخطی کنند، برخوردهای جدی تری صورت می گیرد.
وی همچنین با اشاره به کاهش تلفات جاده ای گفت: با وجود این که در سال 95 نسبت به سال 94، بیش از 2 میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه شده است اما با تلاش شبانه روزی نیروهای راهور میزان تصادف ها و تلفات در جاده ها کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: تعداد فوتی ها 523 تن و تعداد مجروحان سه هزار تن در سال 95 نسبت سال 94 کمتر بوده است و این موفقیت به واسطه لطف خداوند، همت نیروها و همکاری مردم بوده است.
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در راستای فرهنگ سازی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام های زیادی انجام شده که باعث کاهش تلفات و آرامش مردم شده است.
وی خاطرنشان کرد: هرچه مردم قوانین را بیشتر رعایت کنند به سودشان است، از این رو در حوزه راهنمایی و رانندگی شهروندان با اقدام های مختلفی آگاه شده اند تا خسارت های تصادف ها به حداقل برسد.
وی با اشاره به آمد و شد خودروها در محورهای مواصلاتی کشور گفت: روزانه بیش از 350 هزار دستگاه خودرو در محور قم - تهران آمد و شد می کنند که امسال شاهد تلفات کمتری نسبت به سال گذشته در این محور هستیم.
اشتری با بیان این که در مباحث امنیتی در کشور مشکلی وجود ندارد گفت: امنیت در مرزها، روستاها و شهرها خوب است و تامین امنیت با همت همه دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی صورت گرفته و امیدواریم سال آینده نیز با قوت خدمت رسانی کنیم.
وی به وضعیت امنیت قم اشاره و بیان کرد: فرماندهی انتظامی قم اقدام های خوبی برای تامین امنیت و آسایش مردم انجام داده است.
اشتری به اجرای طرح نوروزی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در طول سال مشغول خدمت رسانی به مردم است و در نوروز نیز به صورت ویژه از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه به صورت تمام وقت در آماده باش کامل است.
وی افزود: قرارگاه های نوروزی نیروی انتظامی در سراسر کشور راه اندازی شده و نیروها مشغول خدمت رسانی هستند.
وی با تاکید بر حفظ ارزش ها و مبانی دینی، گفت: پرسنل نیروی انتظامی از روحیه دینی و اسلامی برخوردار هستند و تا جایی که توان داریم حافظ ارزش های نظام هستیم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: کارهای خوبی در نظام صورت گرفته و امروز پلیس در شان این نظام و مردم است، همچنین برنامه ریزی خوبی شده تا با جرایمی که باعث نگرانی مردم می شود مقابله شود و مردم در آرامش و امنیت بیشتر زندگی کنند و به کسب و کار بپردازند.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سفر یک روزه به قم از قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی در این استان بازدید و با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
7404 / 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش 50 درصدی کشفیات کالای قاچاق/کشف 85 درصد جرایم فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..