تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«چهل کچل» به جشنواره جهانی فیلم فجر هم نرسید

«چهل کچل» به جشنواره جهانی فیلم فجر هم نرسیدپروانه مرزبان تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت «چهل کچل» به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم کماکان در مرحله جلوه های ویژه است که البته به انتها نزدیک شدیم و طولانی شدن این بخش به علت سنگین بودن آن بود.

 
وی افزود: ماندن در بخش جلوه های ویژه و کند پیش رفتن آن، باعث شد نتوانیم نسخه نهایی را آماده کنیم و از حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر نیز بازماندیم.
 
این تهیه کننده اضافه کرد: آخرین کارهای بخش صداگذاری آن نیز باقی مانده که پس از پانزدهم فروردین انجام می شود.
 
مرزبان اذعان داشت: با این تفاسیر باید به برنامه اکران در زمانی مناسب برای «چهل کچل» فکر کنیم.
 
گفتنی است؛ «چهل‌کچل» سومین فیلم بلند صادق صادق‌دقیقی بعد از «بزرگمرد کوچک» و «تا آمدن احمد» است.  
 
فیلم سینمایی «چهل‌کچل» که تهیه‌کنندگی آن به عهده پروانه مرزبان است. به تازگی مراحل تدوین را به پایان رسانده و این روزها در آستانه مراحل صداگذاری است. «چهل کچل» مضمونی انسانی دارد و به گفته کارگردان با شعار «در ایران، باران می‌بارد فراوان؛ گاهی باید سلام کرد به باران...» اکران خود را آغاز خواهد کرد.  
 
در این فیلم بازیگرانی مثل پژمان بازغی، مریم بوبانی، رضا ناجی، به ایفای نقش پرداخته‌اند. گفتنی است این فیلم بارانی‌ترین فیلم سال سینمای ایران نیز نامیده می‌شود. بیش از هفتاد درصد سکانس‌های این فیلم در زیر باران مصنوعی تولید شده است. «چهل کچل» فرم حضور در جشنواره را پر کرده و متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر امسال است.


در خلاصه داستان فیلم آمده: «به علت بارندگی بسیار زیاد تنها پل ارتباطی روستا با شهر قطع می‌شود و اهالی روستا درگیر مشکلات بسیار زیادی می‌شوند. بیماری یکی از اهالی روستا و نیاز ضروری‌اش به دارو خانواده او را دچار چالشی اساسی می کند.
 
 
انتهای پیام/
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««چهل کچل» به جشنواره جهانی فیلم فجر هم نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..