تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیزر رسمی گلکسی اس ۸ متمرکز بر اسکنر عینبیه چشم منتشر شد

کمتر از یک هفته دیگر تا رونمایی رسمی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ فاصله داریم. سامسونگ از نماشگاه MWC 2017 آغاز به انتشار تیزرهای ویدیویی رسمی پیرامون گلکسی اس ۸ کرد. حالا و امروز به چهارمین ویدیوی رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) می رسیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این تیزر ۱۵۵ ثانیه ای جدید.

اولین تیزر رسمی منتشر شده برای پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ یک تیزر بسیار تاثیرگذار و مفهومی بود. سامسونگ می خواهد شکل و شمایل کلی موبایل های هوشمند را با چیزی که ما از آن سراغ داریم کاملا عوض کند. یک موبایل بدون حاشیه که هیچ دکمه ای جلوی آن قرار ندارد. این ویدیو ۳۰ ثانیه ای را می توانید در ادامه ببینید:

اولین تیزر ویدیویی منتشر شده در نمایشگاه MWC 2017 پس از آن دو تیزر دیگر در تلویزیون کره جنوبی منتشر شد. اولین آن ها متمرکز بر رنگ های این دستگاه بود ودومین آن بیشتر روی نمایشگر بدون حاشیه مانور می داد. حال سومین ویدیویی که در تلویزیون کره جنوبی منتشر شده است و چهارمین ویدیو رسمی سامسونگ برای این دستگاه به شمار می رود را در ادامه با هم خواهیم دید: چهارمین تیزر رسمی گلکسی اس ۸ همانطور که می بینید این تیزر ۱۵ ثانیه ای احتمالا به حضور اسکنر عینبیه چشم اشاره دارد. قابلیتی که در گلکسی نوت ۷ ارایه شد اما متاسفانه مستقیما تحت استفاده کاربران قرار نگرفت. در گلکسی اس ۸ علاوه بر اسکنر عینبیه چشم، قابلیت شناسایی چهره نیز برای کارایی سریع تر و دقیق تر اضافه شده است. سامسونگ آنقدر به این روش امنیتی اعتقاد دارد که آن را برای تاییدیه امنیتی Samsung pay نیز استفاده کرده است.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۸ و برادر بزرگترش چه نقاط قوت خاصی خواهند داشت که از دیگر موبایل های بازار خود را جدا کند؟

لینک کوتاه:

samtori



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیزر رسمی گلکسی اس ۸ متمرکز بر اسکنر عینبیه چشم منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..