تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صید ماهی های اعماق اقیانوس با زیر دریایی کوچک +فیلم

صید ماهی های اعماق اقیانوس با زیر دریایی کوچک +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر تا به حال به ماهیگیری رفته باشید خواهید دید که در صورت داشتن کمی حوصله یکی از مفرح‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین تفریحات را انجام داده‌اید. حال اگر ماهیگیری کمی حرفه‌ای‌تر شود و به دریاهای آزاد برای این تفریح سفر کنید جذابیت‌های بیشتری را برای صید ماهی‌های زیباتر و کمتر دیده شده به همراه خواهد داشت.
 
به طور معمول در ماهیگیری قلاب را به داخل آب می‌اندازند و منتظر می‌شوند تا ماهی طعمه را ببلعد تا آن را صید کنند، البته بسیاری نیز دوباره ماهی را به  دریا بازمی‌گردانند و به این کار به صورت یک تفریح صرفاً نگاه می‌کنند.
 
یک شرکت فعال در عرصه فناوری‌های نوین معتقد است تحول مهمی در تاریخ 7 هزار ساله ماهیگیری ایجاد کرده است. در نوآوری این شرکت با استفاده از یک زیردریایی کوچک به جای آنکه منتظر ماهی‌ها بمانید، شما به دنبال ماهی مورد نظرتان می‌روید و در نزدیکی آن منتظر می‌مانید تا ماهی طعمه را ببلعد.
 
این زیردریایی کوچک به نوعی ماهیگیری و واقعیت مجازی را با هم ترکیب کرده است زیرا درای یک دوربین قدرتمند با کیفیت UHD 4K است که توانایی ثبت عکس‌های باکیفیت 12 مگاپیکسل و سرعت شاتر  5 فریم بر ثانیه را دارد و نیز برای روشنایی از نور LED استفاده می‌کند.
 
این زیردریایی کوچک که Power ray نام دارد امکان کنترل با گوشی، تبلت، جوی استیک ویژه خود و از همه مهم‌تر عینک واقعیت مجازی را نیز دارد، در نتیجه کسانی که صرفاً می‌خواهند با موجودات زیر آب از نزدیک آشنا شوند دیگر  حتی نیاز نیست آنها را صید کنند.
همچنین Power ray به جز تصویر برداری با کیفیت و ارائه تصویر ویژه دوربین‌های واقعیت مجازی  می‌تواند تصویری از نقشه اولتراسونیک زیر دریا از ماهی‌ها و پستی بلندی‌های عمق آب ارائه کند.

برای صید ماهی نیز  با جای مخصوصی که برای قلاب روی زیردریایی تعبیه شده است می‌توانید به ماهی خاصی که مورد نظرتان است کاملاً نزدیک شوید و دقیقاً همان را صید کنید، حسگر هوشمند روی قلاب هم بلعیده شدن طعمه را به شما اطلاع خواهد داد.


نگران تمام شدن باطری این دستگاه هم نباشید  زیرا Power ray به طور هوشمند هشدار ایمنی برای باطری کم را می‌دهد.
 
از قابلیت‌های دیگر Power ray می‌توان به امکان استفاده مجزا از دوربین آن و کارایی برای ماهیگیری زیر یخ نیز اشاره کرد.
 
در ادامه ویدئو جذاب نحوه کار این زیردریایی را مشاهده کنید.
 


انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صید ماهی های اعماق اقیانوس با زیر دریایی کوچک +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..