تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار پاریس به کمیته بین‌المللی المپیک

به گزارش افکارنیوز،

مسئولان برگزارکننده بازی های المپیک 2024 پاریس به کمیته بین المللی اعلام کردند آنها فقط تمایل به گرفتن میزبانی بازی های 2024 دارند و در غیر این صورت تلاشی برای آمادگی جهت گرفتن میزبانی 2028 نخواهند کرد.

پیش از این مطرح شده بود گروهی تشکیل شده تا در خصوص اعطای میزبانی به پاریس و لس آنجلس در سال های 2024 و 2028 بررسی‌های لازم صورت بگیرد.

تونی استانگوت عضو IOC و نماینده کمیته 2024 پاریس، در این باره گفت: هیچ برنامه ای برای بازی های 2028 نخواهیم داشت. کاملا مشخص است همکاران و رهبران ما فقط بازی های المپیک 2024 را می خواهند.

وی افزود: پروژه ما برای بازی های 2028 نیست. این آخرین شانس است، یا حالا یا هیچ وقت!

پاریس پیش از این در سالهای 1992، 2008 و 2012 در گرفتن میزبانی ناکام بود. میزبان بازی های المپیک 2024 در سپتامبر مشخص خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار پاریس به کمیته بین‌المللی المپیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..