تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنگ خطر ضایعات محصولات کشاورزی به صدا درآمد/ روایتی جدید از ماجرای برنج های آلوده

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجرای اظهارات دلالان مبنی بر آلوده بودن برنج های وارداتی برای افزایش سود بیشتر تا ضایعات چشمگیر محصولات کشاورزی در بخش به سبب ضعف مدیریت در زنجیره های تولید از مهم ترین رویدادهای کشاورزی در خرداد ماه سال گذشته است؛ ذخایر استراتژیک شکر کشور مطلوب است/مشکلی در تنظیم بازار وجود ندارد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر ذخایر استراتژیک شکر کشور در حد مطلوب قرار دارد و در هر زمان نیاز باشد با توزیع به موقع، بازار شکر را تنظیم می‌کنیم.

چالش های پیش روی صنعت مرغداری /پیشروی برخی واحدها تا مرز ورشکستگی

یک تولید کننده مرغ گفت: هم‌اکنون اکثر تولیدکنندگان به دلیل افزایش تولید و نبود حمایت از سوی مسئولان، بارشان بر زمین مانده که این امر سبب ضرر و زیان آنها شده است.

ضایعات بخش دام و طیور چشمگیر نیست

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در بخش دام و طیور عمدتا چیزی به اسم ضایعات وجود ندارد و آنچه که موجود است به عنوان یک زیرساخت ها و نهاده در محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

زنگ خطر ضایعات محصولات کشاورزی به صدا درآمد

بخش کشاورزی طی چند سال گذشته به دلیل نبود مدیریت مناسب در زنجیره تولید با معضل ضایعات محصول دست و پنجه نرم می کند که این امر سبب هدر رفت سرمایه ملی می شود.

خرما ارزان می شود

معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: به دلیل کاهش تقاضا تا پایان ماه رمضان قیمت خرما افزایش نمی یابد.

روایتی جدید از ماجرای برنج های آلوده/ صادرات گندم در راه است

معاون بازرگانی دولتی گفت: برنج های آلوده را دلالان برنج های داخلی باب کردند تا بتوانند برنج های خود را به قیمت بالاتری به فروش رسانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنگ خطر ضایعات محصولات کشاورزی به صدا درآمد/ روایتی جدید از ماجرای برنج های آلوده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..