تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهای نوروزی رئیس سازمان مدیریت بحران

هشدارهای نوروزی رئیس سازمان مدیریت بحرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار درباره اقدامات مدیریت بحران در تعطیلات نوروزی گفت: سازمان مدیریت بحران اطلاعیه‌ها و دستورات لازم را به تمامی ارکان و زیرمجموعه‌های این سازمان ارائه کرده است و تمامی آنان در آماده‌باش هستند.

نجار با تاکید بر ضرورت آماده‌باش تمامی دستگاه‌ها برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در تعطیلات نوروزی، گفت: مردم از جمله مسافران نوروزی نیز باید مواردی را رعایت کنند. به عنوان نمونه با توجه به پیش‌بینی مداخلات جوی در ایام نوروز، از استقرار در بستر و حریم رودخانه‌ها و سکونت در اطراف آن پرهیز کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه پایش مستمر جنگل‌ها و مراتع نیز در دستور کار قرار داشته و دستورات لازم نیز در این زمینه ابلاغ شده است، اظهار کرد: مردم از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند.

وی افزود: از سازمان هواشناسی نیز خواسته‌ایم تا پیش بینی‌های خود از پدیده‌های جوی را اطلاع‌رسانی کند تا در کوتاهترین زمان نسبت به مدیریت و برنامه‌ریزی برای آن اقدام شود.

نجار  در پایان با اشاره به احتمال بارش برف در برخی از جاده‌های کشور گفت: لازم است رانندگان و مسافران وعده غذایی کافی در سفر به همراه داشته باشند و اگر از جاده‌های برفگیر تردد می‌کنند، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق پلیس از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهای نوروزی رئیس سازمان مدیریت بحران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..