تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره زورگیری در شرق استان تهران

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره زورگیری در شرق استان تهرانبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ هادی ثمـــره جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری در سطح شهر ورامین و سرقت اموالی از قبیل گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان ، شناسایی سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه و با اظهارات شاکیان مشخص شد دو نفر ناشناس با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده و به سرعت با یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری می شدند.

سرهنگ ثمره بیان داشت: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و اجرای طرح های محسوس و غیر محسوس سرانجام هویت یکی از متهمان مشخص و با هماهنگی مقام قضایی وی در مخفیگاهش در ورامین غافلگیر و دستگیر و مقادیری مواد مخدر از وی کشف شد.

این مقام انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: متهم که پس از دستگیری در بازجویی های اولیه منکر هر گونه ارتکاب جرم بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود چاره ای جز اعتراف نداشته و سرانجام به ۱۳ فقره زورگیری به همراه همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ ثمره با بیان این که متهمان دارای چندین فقره سابقه کیفری در خصوص زورگیری بوده اند اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از بازسازی صحنه سرقت و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده و تلاش ها در راستای دستگیری همدست وی نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۳ فقره زورگیری در شرق استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..