تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توکل، راز جسارت موفق‌ها

گروه جامعه: اگر فردی می‌خواهد در این دنیایی که با توجه به محدودیت‌های بشر، واقعا غیر قابل پیش‌بینی و مملو از وقایع غیر منتظره است، سرپا بماند و مهم‌تر از آن به سمت عالی شدن گام بردارد‌، راهی جز اعتماد و توکل به خالق این نظام‌ها ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همیشه یکی از آرزوهای بشر این بوده که به موفقیت‌‌های مختلف در مسیر زندگی خود دست پیدا کند؛ اما برای دست یافتن به چنین سعادتی باید از راهش وارد شد و راهش چیزی نیست جز شناخت کلید اسرار موفقیت؛ از این رو خبرگزاری ایکنا در ایام ابتدایی سال بسته خبری را با عنوان کلید‌های موفقیت از منظر اسلام تهیه کرده است، که در ادامه آن را دنبال خواهید کرد:

توکل، راز جسارت موفق‌ها

بر اساس نظریات فیزیک مدرن، پیچیدگی و آشوبناکی جزو ذات سیستم‌های طبیعی محسوب می‌شود و میزان این پیچیدگی و پویایی نظام‌های هستی به قدری زیاد‌، غیر خطی و چند بعدی است که عملا اگر مغز بشر و تمام پردازشگرهای کره زمین هم که جمع شوند باز هم از تحلیل بخش کوچکی از آن عاجز خواهند بود.

بنابراین اگر فردی می‌خواهد در این دنیایی که با توجه به محدودیت‌های بشر، واقعا غیر قابل پیش‌بینی و مملو از وقایع غیر منتظره است، سرپا بماند و مهم‌تر از آن به سمت عالی شدن گام بردارد‌، راهی جز اعتماد و توکل به خالق این نظام‌ها ندارد.

به زبان ساده هر انسانی باید آن بخش از کارهایی که در حد و توان و وقت و انرژی‌اش است را انجام دهد و سایر کارهایی که کنترلی روی آنها ندارد را به صاحب اصلی کائنات بسپارد و مطمئن باشد هر اتفاقی که می‌افتد در مسیر خیر و صلاح اوست. فقط با این نگاه است که موفق‌ها جسورانه به دل ناشناخته‌ها می‌تازند و موفق می‌شوند بهترین‌ها را نصیب خود سازند.

احمد حلت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توکل، راز جسارت موفق‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..