تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبر از وضعیت فوتبالیست مشهور پس از سانحه دیشب

فیله مهره کمر مطهری با کوفتگی مواجه شده و مهاجم جوان نفت از ناحیه کتف نیز احساس درد می‌کند که با مشخص شدن نتایج سی تی اسکن وضعیت او دقیق‌تر مشخص خواهد شد. با این حال، پدر ارسلان مطهری از بهبود نسبی فرزندش خبر داده است.

شرایط مهاجم جوان نفت که شب گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، رو به بهبود است و طبق گفته پزشکان او در این تصادف دچار کوفتگی شده و نیاز به استراحت دارد.

به گزارش ایسنا، امیرارسلان مطهری مهاجم جوان تیم فوتبال نفت تهران که شب گذشته در محور شریف آباد به شهرستان پاکدشت دچار حادثه رانندگی شد، در بیمارستان هفتم تیر شهرری بستری است. از دیشب تاکنون، نتایج عکس‌های رادیولوژی و سونوگرافی نشان می‌دهد که خوشبختانه آسیب شدیدی به مطهری به ویژه به مهره‌های کمرش وارد نشده است. همچنین برای گرفتن سی تی اسکن از ارسلان مطهری اقدام شده است.

با توجه به اعلام پزشکان، فیله مهره کمر مطهری با کوفتگی مواجه شده و مهاجم جوان نفت از ناحیه کتف نیز احساس درد می‌کند که با مشخص شدن نتایج سی تی اسکن وضعیت او دقیق‌تر مشخص خواهد شد. با این حال، پدر ارسلان مطهری از بهبود نسبی فرزندش خبر داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبر از وضعیت فوتبالیست مشهور پس از سانحه دیشب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..