تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه از اشتباهات کاری در دهه 20 خود جلوگیری کنیم؟

اغلب جوانان از دهه ی دوم زندگی وارد کار می شوند و در این زمان ممکن است اشتباهات زیادی انجام دهند. در ادامه به ذکر راهکارهایی پرداخته ایم که می توان با پیاده سازی شان از بروز عمده مشکلات در این دوران جلوگیری کرد:

تمرکز کنید

در ابتدا باید بدانید که چه چیزی از زندگی و کار می خواهید تا بتوانید هدفگذاری و مراحل رسیدن به آن را طی کنید. بدترین اشتباهی که ممکن است در دهه ی 20 عمرتان مرتکب شوید این است که به جای رسیدگی به انتظارات خودتان، انتظارات دیگران را برآورده کنید. پدر، مادر و دیگر آشنایان قطعا آینده ی بدی را برای شما نمی خواهند اما ممکن است آنچه آنها برای شما در نظر دارند، مورد علاقه ی شما نباشد.

شاید عموی شما درباره ی اینکه کسب و کار درآمدزا ترین شغلی است که شخص بتواند داشته باشد درست بگوید، اما قلب شما از اینکه شاعر یا نویسنده ای باشید که در اتاق خود به نوشتن بپردازد شادتر می شود. زندگی آنقدر طولانی نیست که بخواهید به خواسته های دیگران تن دهید.

شاید با عمل نکردن به این انتظارات هم خودتان ناراحت شوید هم دیگران، اما آنقدر ارزش دارد که یک عمر به کاری نپردازید که از آن تنفر دارید.

بدانید همه اشتباه می کنند

همه در زندگی اشتباهاتی می کنند و این بهایی است که بابت درس گرفتن از تجربیات شان می پردازند. شاید بعد از اشتباه تان دوست نداشته باشید راه جدیدتری را انتخاب کنید، از درب دیگری وارد شوید و بخواهید فقط در منزل تان بمانید. این عادی است. مهم این است که دیگر آن اشتباه را تکرار نکنید و از آن بگذرید.

میان کار و زندگی تعادل ایجاد کنید

مردم سرسخت کار را در اولیت های اول، دوم و سوم شان می گذارند. این انتخاب آنهاست و برای خودشان عملی است. باید بدانید که گذاشتن خانواده پس از کار در لیست اولویت هایتان اشتباه بزرگی است. باید هر دو را کنار هم داشته باشید. با خانواده، دوستان و آشنایان وقت بگذرانید، تفریح کنید و از زندگی لذت ببرید اما در کنار آن برای تامین هزینه های زندگی و برآورده کردن اهداف عالی تان باید کار نیز بکنید.

به پیشکسوتان احترام بگذارید

به نصیحت پیشکسوتان کار گوش دهید و در زمان مناسب نظر خودتان را با آنها در میان بگذارید. سعی کنید کارآفرینان یا متخصصانی را در کار یا خارج از آن بیابید که شما را راهنمایی کنند. اگر خوب کار کنید شاید همان افراد بر ایده های شما سرمایه گذاری کنند.

با همکاران تان تا حدی معاشرت کنید

در همایش های کاری به عنوان عضوی از تیم شرکت کنید و گاهی نیز بیرون از محل کار با همکاران تان قرار بگذارید و یکدیگر را بیشتر بشناسید. البته باید مراقب باشید در گذاشتن چنین قرارهایی میان دوستانی که در محل کار دارید و دیگران تبعیض قائل نشوید.

آبرو کاری تان را حفظ کنید

به موقع سر کار حاضر شده و در مهمانی ها پرخوری نکنید. قابل اعتماد، متحد و شنوای خوبی باشید.

ملاحظه گر باشید

درست است که خیلی تلاش کرده اید تا به اینجا برسید اما مراقب باشید به عنوان یک فرد مغرور شناخته نشوید. بدانید همیشه بهتر از شما نیز وجود دارد. فروتن، زیرک و صمیمی باشید و هرگز در دادن نظرتان تندی نکنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه از اشتباهات کاری در دهه 20 خود جلوگیری کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..