تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساوثگیت: باید برنده می شدیم

سرمربی انگلیس معتقد است تیمش در بازی با آلمان مستحق برنده شدن بوده است.

به گزارش کاپ، گرت ساوثگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از شکست تیمش مقابل آلمان در دیدار دوستانه گفت: به خاطر چیزهایی که یاد گرفتیم خیلی خوشحالم. تنها چیزی که کم داشتیم قدرت تمام کنندگی بود. باید در این بازی برنده می شدیم. از عملکرد به شدت راضی ام. بازیکنان هر کدام به تنهایی عالی کار کردند. از همه خوشحال کننده تر این بود که سیستم و تاکتیک جدیدی را تجربه کردیم. بازیکنان هم به خوبی از پسش بر آمدند و به نظرم سیستم جدید برای بازیکنانی که داریم مناسب بود. همچنین مناسب حریفی بود که باید مقابلشان بازی می کردیم. شکست را دوست نداریم، اما در بازی هایی مانند این بازی مهم است که چیزهایی یاد بگیریم و چیزهای جدید را امتحان کنیم و به نظرم ما این کار را کردیم. از بازیکنان می خواهم همین روشی که برای امشب داشتیم را بازسازی کنند. مطمئنم دوباره از این سیستم استفاده می کنیم. حالا این سیستم برای ما یک گزینه مناسب است. ما همچنین بازیکنان با استعدادی هم داریم و این برای من خوشحال کننده است، فکر می کنم نیاز به مهارت داریم و این را امشب نشان دادیم. برای دو بازیکن جوانمان هم مهم بود که بازی ملی را تجربه کنند. واقعا مایکل کین مر خوشحال کرد و شروعی عالی داشت. به خوبی از توپ استفاده می کرد، به خوبی دفاع می کرد و در تیم هم عملکرد خوبی داشت. شکستمان به خاطر یک گل افسانه ای بود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساوثگیت: باید برنده می شدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..