تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیبایی‌های بهار در باغ‌های تاریخی استان خراسان جنوبی/ 119 باغ آماده پذیرایی از گردشگران+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد علی جنتی‌فر ظهر امروز در بازدید از باغ اکبریه بیرجند ضمن تبریک ایام عید نوروز اظهار داشت:  119 باغ تاریخی در سطح استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع باغ‌های استان 65 باغ در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است، افزود: همچنین باغ و عمارت اکبریه در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده است.

مدیر باغ‌های تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف در باغ‌های تاریخی در سطح استان گفت: مراسم رقص محلی، انداختن سفره هفت سین، بازدید از موزه‌ها، بازارچه و نمایشگاه دائمی عروسک از جمله برنامه‌های نوروز در باغ اکبریه است.

وی افزود: همچنین باغ تاریخی رحیم آباد و ارگ کلاه فرنگی در ایام نوروز برای بازدید عموم در نظر گرفته شده است.

جنتی‌فر ادامه داد: شروع بازدید از این باغ های تاریخی از 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه از ساعت 9 صبح الی 19 همزمان با راه‌اندازی ستاد سفرهای نوروزی در کشور است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیبایی‌های بهار در باغ‌های تاریخی استان خراسان جنوبی/ 119 باغ آماده پذیرایی از گردشگران+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..