تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوامل درگیری منجر به قتل در چغادک دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظهر روز ۲۸ اسفند ۹۵ گزارش یک مورد درگیری پشت اداره برق چغادک به پلیس اعلام شد.

وی افزود: با حضور تیم گشت انتظامی مشخص شد فردی ۲۲ ساله به هویت «م، الف» با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار گرفته است که این فرد به بیمارستان خلیج فارس بوشهر منتقل شده بود و عاملین درگیری نیز متواری شده‌ بودند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مصدوم  به علت شدت جراحات وارده در اولین روز سال ۹۶ فوت کرد.

وی بیان کرد: با تلاش پلیس یکی از عوامل اصلی درگیری به هویت «ع ، م» که در همان روز درگیری دستگیر شده بود، به درگیری با مقتول و ضرب و شتم وی با چاقو به کمک فرد دیگری اعتراف کرد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه یکی دیگر از عوامل درگیری نیز دستگیر شده است، علت درگیری را اختلاف قبلی طرفین عنوان کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوامل درگیری منجر به قتل در چغادک دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..