تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت تماس صوتی به Duo اضافه شد

قابلیت تماس صوتی به Duo اضافه شد

گوگل در ماه آگوست سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که به زودی اپلیکشن تماس ویدیویی این شرکت یعنی Duo به قابلیت جدید تماس های صرفاً صوتی مجهز خواهد شد. این شرکت دیروز در یک رویداد خبری در برزیل قابلیت های مختلفی را درباره محصولات خود رونمایی کرد که یکی از آنها اضافه شدن تماس صوتی به Duo بود. با تک شات همراه باشید.

تماس های صوتی Duo ابتدا تنها در برزیل قابل استفاده خواهد بود و به تدریج طی روزهای آتی در اختیار کاربران سایر کشورهای جهان نیز قرار می گیرد. تماس صوتی یکی از پردرخواست قابلیت های Duo در میان کاربرن بود.

باید بدانید که Duo به صورت خاص برای مناطقی با پوشش شبکه اینترنت ضعیف بهینه سازی شده ات و می تواند در صورت که اتصال اینترنت ضعیف بود تماس ویدیویی را به تماس صوتی تغییر دهد. اما از این پس تماس صوتی به عنوان یک قابلیت مجزا احتمالا به صورت بروزرسانی سروری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوگل
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت تماس صوتی به Duo اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..