تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیست تخفیفات این هفته فروشگاه پلی‌استیشن اعلام شد

لیست تخفیفات این هفته فروشگاه پلی‌استیشن اعلام شد

به‌تازگی سونی لیست جدید تخفیفات فروشگاه پلی‌استیشن را برای این هفته اعلام کرد. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

سونی در هفته جاری، مطابق معمول یک سری تخفیفات را اعلام کرد که در آن چندین بازی از تمامی پلتفرم‌های سونی را می‌توانید مشاهده کنید.

 

تخفیفات این هفته سونی با نام Only On Playstation Sale در فروشگاه پلی‌استیشن پدیدار شد تا از این نام متوجه شویم که تخفیفات این هفته فقط مختص بازی‌های انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن است. در این تخفیفات، بازی‌هایی برای کنسول پلی‌استیشن 4 همچون، God Of War 3 Remaster با قیمت 6 دلار، Until Dawn با قیمت 10 دلار، Resogun با قیمت 4 دلار، Super Stardust Ultra با قیمت 7 دلار و Helldrivers با قیمت 10 دلار قابل خرید هستند.

 

کاربران کنسول پلی‌استیشن 3 نیز می‌توانند هم‌‌اکنون بازی The Last Of Us: Left Behind را با قیمت 6 دلار، God of War Collection را با قیمت 4 دلار (این بازی مختص کنسول پلی‌استیشن ویتا نیز می‌شود)، MotorStorm: Apocalypse را با قیمت 2 دلار، Tokyo Jungle را با قیمت 3 دلار و دو بازی اول سری Uncharted را با قیمت هر کدام 5 دلار خریداری کنند.

 

دارندگان کنسول دستی ویتا نیز می‌توانند بازی Ratchet & Clank Collection را با قیمت 8 دلار، Flow را با قیمت 2 دلار (با این خرید می‌توانید از نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 بازی نیز بهره‌مند شوید) و Hot Shots Golf: World Invitational را با قیمت 3 دلار خریداری کنند.

 

در دیگر تخفیفات که مرتبط با لیست ذکر شده نمی‌شوند می‌توانیم به بازی‌هایی چون، Kingdom Hearts 2.8 با قیمت 42 دلار، Kiling Floor 2 با قیمت 27 دلار که البته این تخفیف‌ها فقط مختص کاربران پلی‌استیشن پلاس هستند، اشاره کنیم. همچنین این هفته بازی NBA 2K17 برای کنسول پلی‌استیشن 4 با قیمت 39 دلار و بر روی پلی‌استیشن 3 با قیمت 30 دلار دردسترس است.

 

شما می‌توانید لیست کامل تخفیفات را از اینجا مشاهده کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیست تخفیفات این هفته فروشگاه پلی‌استیشن اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..