تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش صادرات نفت به چین

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،براساس آماری که طی روز جاری از سوی گمرک چین ارائه شده است واردات نفت این کشور از ایران در ماه فوریه نسبت به فوریه سال 2016 ، 18.1 درصد افزایش داشته است.

بر همین اساس چین در ماه فوریه به طور متوسط روزانه 658 هزار بشکه نفت از ایران وارد کرده است. صادرات نفت روسیه به چین نیز در ماه فوریه با 4.5درصد افزایش به روزانه 1.12 میلیون بشکه رسیده است.

براساس آمار گمرک چین صادرات نفت عربستان به چین در این مدت 12.9 درصد کاهش یافته و به 1.24 میلیون بشکه در روز رسیده است. عراق نیز صادرات نفت خود به این کشور آسیایی را در ماه فوریه 12.2 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد و به روزانه 789 هزار بشکه در روز رساند.

صادرات نفت آنگولا به چین نیز بیشترین کاهش نسبی را در میان کشورهای تامین کننده نفت این کشور تجربه کرد و با 31.9 درصد افت نسبت به فوریه سال 2016 به 849 هزار بشکه در روز رسید.

علی‌رغم کاهش 12.9 درصدی صادرات نفت عربستان به چین نسبت به سال گذشته این کشور همچنان بزرگترین تامین کننده نفت چین در جهان محسوب می‌شود.

آمار گمرک چین نشان می‌دهد در میان کشورهایی که نفت چین را تامین می‌کنند ایران بیشترین افزایش صادرات را در ماه فوریه به این کشور داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش صادرات نفت به چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..