تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نینتندو خواهان استفاده از سیستم‌عامل اندروید برای کنسول Switch بوده است

به‌دنبال عرضه بازی سوپر ماریو برای سیستم‌عامل iOS در سال گذشته، امروز این بازی محبوب برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید نیز ارائه می‌شود. برای سال‌ها این شرکت ژاپنی در برابر درخواست کاربران برای انتشار بازی‌های محبوب خود برای دستگاه‌های قابل حمل مقاومت می‌کرد، البته به‌نظر می‌رسد که نینتندو در گذشته خواهان استفاده از محبوب‌ترین سیستم‌عامل دستگاه‌های قابل حمل در دنیا برای آخرین کنسول خود بوده است.

در ژوئن سال 2015 شرکت نینتندو برخلاف شایعات، استفاده از سیستم‌عامل اندروید برای آخرین کنسول خود که در آن زمان با نام “پروژه NX” شناخته می‌شد را تکذیب کرد. نام این دستگاه در آینده به نینتندو Switch تغییر پیدا کرد و همانند وعده این شرکت ژاپنی، سیستم‌عامل اندروید جایی در این کنسول ندارد که البته براساس گفته‌های رئیس اجرایی شرکت سیانوژن، Kirt McMaster، نینتندو خواهان به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید برای Switch بوده و برای این کار به کمک سیانوژن نیاز داشته است.

یکی از کاربران XDA Developers توئیتی پاک شده از McMaster را منتشر کرده که در آن گفته شده بود:

در روزهای اولیه سیانوژن، نینتندو از ما درخواست کرده بود که یک سیستم‌عامل برای دستگاه قابل حمل خاصی تولید کنیم.

در توئیتی دیگر که هنوز در توییتر قابل مشاهده است، او مجددا تاکید کرده که اندروید برای Switch مدنظر بوده:

romainguy، dnaltwes و rebelleader مدنظر بود. سیستم‌عامل Switch عمدتا یک هسته سفارشی شده است که برای تولید آن به میزان اندک از اندروید استفاده شده است.

McMaster به این موضوع اشاره می‌کند که اگرچه Switch از هیچ‌یک از سیستم‌عامل‌های گوگل استفاده نمی‌کند ولی برای توسعه آن از اندروید کمک گرفته شده است.

درحالی‌که نینتندو Switch فروش مناسبی را تجربه می‌کند، تصور استفاده از سیستم‌عامل اندروید برای آن می‌تواند کاملا هیجان‌انگیز باشد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که اگر McMaster کار موردنظر نینتندو ر انجام می‌داد، وضع سیانوژن بهبود می‌یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نینتندو خواهان استفاده از سیستم‌عامل اندروید برای کنسول Switch بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..