تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه سامسونگ گلکسی C5 پرو در هنگ کنگ

سامسونگ گلکسی C5 پرو که اوایل این ماه از آن رونمایی شد و تنها در کشور چین قابل خریداری بود، از انحصار این کشور خارج شده است. نام این دستگاه هم‌اکنون به‌صورت رسمی در سایت کشور هنگ کنگ این غول تکنولوژی ذکر شده است.

در این لیست رنگ‌های موجود برای این مدل شامل دریاچه آبی، برگ افرا و پودر گل سرخ نیز قابل مشاهده است که کاربران این کشور قادر به خریداری آن‌ها خواهند بود. هنوز معلوم نیست که این دستگاه برای فروش در این کشور عرضه شده یا نه که البته در صورت ارائه آن، اطلاعی از قیمت گلکسی C5 پرو در هنگ کنگ در دسترس نیست.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه سامسونگ گلکسی C5 پرو در هنگ کنگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..