تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهای نوروزی رییس سازمان مدیریت بحران

سلامت نیوز: رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آمادگی این سازمان در ایام نوروز خبر داد و از مردم خواست که از استقرار در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش سلامت نیوز، اسماعیل نجار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدامات مدیریت بحران در تعطیلات نوروزی گفت: سازمان مدیریت بحران اطلاعیه‌ها و دستورات لازم را به تمامی ارکان و زیرمجموعه‌های این سازمان ارائه کرده است و تمامی آنان در آماده‌باش هستند.

نجار با تاکید بر ضرورت آماده‌باش تمامی دستگاه‌ها برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در تعطیلات نوروزی، گفت: مردم از جمله مسافران نوروزی نیز باید مواردی را رعایت کنند. به عنوان نمونه با توجه به پیش‌بینی مداخلات جوی در ایام نوروز، از استقرار در بستر و حریم رودخانه‌ها و سکونت در اطراف آن پرهیز کنند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه پایش مستمر جنگل‌ها و مراتع نیز در دستور کار قرار داشته و دستورات لازم نیز در این زمینه ابلاغ شده است، اظهار کرد: مردم از روشن کردن آتش در جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند.

وی افزود: از سازمان هواشناسی نیز خواسته‌ایم تا پیش بینی‌های خود از پدیده‌های جوی را اطلاع‌رسانی کند تا در کوتاهترین زمان نسبت به مدیریت و برنامه‌ریزی برای آن اقدام شود.

نجار در پایان با اشاره به احتمال بارش برف در برخی از جاده‌های کشور گفت: لازم است رانندگان و مسافران وعده غذایی کافی در سفر به همراه داشته باشند و اگر از جاده‌های برفگیر تردد می‌کنند، تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق پلیس از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مطلع شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهای نوروزی رییس سازمان مدیریت بحران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..