تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت عده‌ای از مظنونان در رابطه با حمله تروریستی لندن

بازداشت عده‌ای از مظنونان در رابطه با حمله تروریستی لندن

بین الملل > اروپا - بی‌بی‌سی نوشت: صبح روز پنجشنبه، رئیس واحد پلیس مبارزه با ترویسم گفت که ماموران مسلح این واحد طی ساعات شب گذشته به شش خانه در شهر بیرمنگام، در مرکز بریتانیا، مراجعه کرده و آنها را مورد بازرسی قرار داده‌اند. در این عملیات، هفت نفر نیز بازداشت شده‌اند.

"راولی" تایید کرد که عملیات شب گذشته با حملات روز چهارشنبه در لندن ارتباط داشته است.

بیرمنگام از شهرهای عمده بریتانیا با جمعیت قابل توجه مهاجران است و جامعه بزرگی از مسلمانان بریتانیایی در این شهر سکونت دارند. در مورد هویت بازداشت شدگان و ارتباط احتمالی آنان با حمله روز گذشته لندن جزئیاتی منتشر نشده است.

مارک راولی گفت: به نظر می‌رسد که عامل حمله روز گذشته در لندن "تحت تاثیر تروریسم بین‌المللی" قرار داشته است. برخی از منابع پلیس احتمال ارتباط یا تاثیرپذیری این فرد از گروه داعش را مطرح کرده بودند.

عامل حمله روز گذشته برای انجام عملیات خود، از امکانات قابل دسترس شامل یک خودرو و چاقو استفاده کرده است. هنوز اعلام نشده است که آیا او به تنهایی این حمله را طراحی و اجرا کرده یا از حمایت و امکانات تدارکاتی سازمان یافته هم برخوردار بوده است.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت عده‌ای از مظنونان در رابطه با حمله تروریستی لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..