تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود مشکل از نظر اسکان مسافران نوروزی در اردبیل

نبود مشکل از نظر اسکان مسافران نوروزی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ جواد زنجانی اظهار داشت: در حال حاضر مراکز اقامتی شهرستان اردبیل برای اسکان مسافران نوروزی ساماندهی شده و از نظر اسکان مسافران در اردبیل هیج مشکلی وجود ندارد و مهم‌ترین اولویت ما ایجاد رضایت همه‌جانبه مسافران نوروزی است.

وی با اشاره به اینکه مدارس و مساجد شهرستان اردبیل نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، گفت: در صورت نیاز و تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی از مدارس و مساجد برای اسکان مسافران استفاده می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل افزود: زیرساخت‌های خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در اردبیل فراهم شده و با تشکیل ستاد نوروزی، استقبال از مسافران به خوبی انجام می‌شود و در راستای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در اردبیل اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

زنجانی از آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی از جمله هلال احمر و اورژانس راهداری برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی خبر داد و تصریح کرد: مراکز راهنمای گردشگران نیز در ورودی اردبیل راه اندازی شده است تا گردشگران به راحتی از مناطق گردشگری اردبیل بازدید کنند.


وی بیان کرد: شهرستان اردبیل ظرفیت‌های بالایی دربخش گردشگری دارد که در حال حاضر دریاچه شورابیل، بقعه‌شیخ‌صفی‌الدین، امامزاده‌ها و طبیعت زیبای اردبیل برای بازدید مسافران آماده شده است که از مهمانان نوروزی دعوت می‌کنیم با سفر به اردبیل از این جاذبه‌ها دیدن کنند

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود مشکل از نظر اسکان مسافران نوروزی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..