تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح های اقتصادی با پیشرفت 60 درصدی در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می گیرد

طرح های اقتصادی با پیشرفت 60 درصدی در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اقبال عباسی افزود: تولید و اشتغال ، به فرموده رهبر فرزانه انقلاب بعنوان 2 اولویت مهم برای همه دست اندرکاران نظام در سال 96 تکلیف شده و در استان اردبیل در ادامه برنامه های قبلی سعی و تلاش خواهد شد کرد طرح های راکد و طرح هایی که با ظرفیت پایین کار می کنند کماکان در اولویت پرداخت تسهلات قرار گرفته و فعال شوند.

وی اضافه کرد: براساس همین رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع را جدی تر دنبال کرده وتسهیلات پرداختی همچنان رصد می شود تا در مسیر تولید و اشتغال بکار گرفته شود.

عباسی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک اصل اساسی است و اقدام و عمل هم یک راهبرد همیشگی است افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی طرح های عمرانی اشتغال زا و تسهیل گر در بخش زیر ساخت های اقتصادی مانند پارک علم و فناوری، منطقه ویژه اقتصادی، بندر خشک، و در بخش صنایع تبدیلی هم توسعه و تکمیل کارخانه های آرتاپلاست ،کارخانه فرنج فرایز ، کشتارگاه صنعتی مرغ و همچنین پارچه بافی های شهرک صنعتی در دستور کار قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استاندار اردبیل بیان کرد: طرح های اشتغال زای دیگر هم از قبیل شیرآلات قهرمان، کامیون سازی ارباب کندی ، ورود به فاز اکتشاف در سه زون معدنی مطالعه شده استان، پایاب سدهای 20گانه، نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان و chp های 10گانه، هتل، متل و آپارتمان های گردش پذیر، تکمیل طرح بزرگ پل معلق ، طرح های خدماتی تفریحی بین راهی، تعاونی های تولید زعفران، برنج و پسته کاران در شهرستانها، آموزش و تقویت بازرگانان استانی برای تجارت آسانتر و آگاه تر، واگذاری طرح های عمرانی و اقتصادی به بخش خصوصی برای مشارکت های مردمی از جمله طرح هایی هستند که در اولویت قرارمی گیرند.

عباسی با اشاره به جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی در استان افزود:از طریق دستگاهای فرهنگی،اجتماعی ومراکز دانشگاهی نیز نسبت به فرهنگ سازی و جلب و جذب شد سرمایه گذاران داخلی و خارجی برنامه های مختلفی تهیه و پیگیری خواهد شد.

در سال 95 در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت فعال کردن واحدهای راکد تولیدی استان اردبیل گام های موفقی برداشته شده و به گفته مسوولان 240 واحد راکد و نیمه راکد با استفاده از تسهیلات 2 هزار و 100 میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید فعال شدند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح های اقتصادی با پیشرفت 60 درصدی در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..