تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبارات دهیاری های تیران طی سه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافت

' رضا صفری ' روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این رشد تنها از محل اعتبارات وزارت کشور بوده است و اعتبارات و خدمات سایر دستگاه ها مانند بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، برق، آب و گاز و مواردی از این قبیل نیز در روستاها رشد قابل توجهی داشته است.
وی بیان کرد: اعتبارات دهیاری ها در احداث و تکمیل بوستان ها و فضاهای سبز روستایی، احداث و تجهیز ساختمان دهیاری ها، بهسازی و ساماندهی غسالخانه ها و آرامستان ها، سرویس های بهداشتی، کمک به اصلاح شبکه تاسیسات آب روستایی و همچنین فعالیت های فرهنگی و اجرایی هزینه می شود.
بخشدار مرکزی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: : تامین آب شرب، اصلاح و توسعه شبکه ها و تاسیسات آبرسانی، توجه به معابر و راه های روستایی، اجرای نهضت آسفالت در روستاها طی سال های اخیر انجام شده که امسال در یک روستا تنها 500 تن غیر برای آسفالت معابر روستایی اختصاص یافته است.
وی با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: توانمندسازی بخش کشاورزی همراه با اجرای برنامه های حمایتی، تخصیص اعتبار برای اجرای طرح های یکپارچه سازی اراضی و اجرای پروژه های تجمیع، تامین منابع و تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه، اجرای پروژه های انتقال آب کشاورزی با تاسیسات مناسبت به منظور جلوگیری از اسراف آب از مهمترین پروژه های های مورد حمایت برای توسعه کشاورزی بوده است.
صفری اضافه کرد: نیازهای مختلف مردم روستاها مورد توجه بوده و دولت یازدهم نگرش خوبی نسبت به تامین نیازهای روستائیان بر اساس اولویت بندی نیازها دارد.
شهرستان تیران و کرون دارای 54 روستا است که 20 روستا در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارند.
ت/7131 /6994 ** خبرنگار: مهدی زاده ** دریافت کننده: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبارات دهیاری های تیران طی سه سال گذشته بیش از 40 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..