تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف زودهنگام ریکرو زنان و مردان ایران از رقابت های انفرادی کاپ آسیا

به گزارش ایرنا، کمانداران ایران در ادامه رقابت های تیر و کمان کاپ آسیا و در روز سوم از این رقابت ها که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، در مرحله یک شانزدهم با شکست در برابر حریفان خود از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.
رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیا با حضور 270 نفر کماندار از 27 کشور جهان در رشته های ریکرو و کامپوند، که از یکم فروردین آغاز شده تا ششم این ماه ادامه خواهد داشت.
کمانداران کشورمان برای کسب سهمیه رقابت های جهانی تلاش می کنند.
تیم تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران با ترکیب کامل در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته های کامپوند و ریکرو در این رقابت ها حضور یافته که در بخش های انفرادی، تیمی و میکس به مصاف رقبا خواهند رفت.
به گزارش ایرنا در این دوره از رقابت ها مردان و بانوان ایرانی حاضر به این شرح معرفی شده اند:
ریکرو پسران (نوجوانان):
امیر یزدانی (اصفهان)، رضا شعبانی (یزد)
ریکرو دختران (نوجوانان):
نازنین زهرا جمالزاده (تهران)، حنانه عظیمی نیا (قزوین)
ریکرو مردان:
میلاد وزیری (آذربایجان شرقی)، صادق اشرفی (آذربایجان شرقی) ، متین سبزی (لرستان)، وحید بهدانی (تهران)، امین پیرعلی (اصفهان)، امیر علی داعی (تهران)، میثم جامعی (بوشهر)، رضا آزادگان (چهارمحال‌بختیاری) و محمد هادی مظفری (هرمزگان).
ریکرو بانوان:
پارمیدا قاسمی (تهران)، پریسا روحانیان (تهران)، نیلوفر علیپور (تهران)، آیتک جلوسیان (آذربایجان شرقی)، مهسا بدخشان (تهران) و مبینا فلاح (یزد).
کامپوند مردان:
مجید قیدی (مازندران)، اسماعیل عبادی (قزوین)، امید طاهری (اصفهان) و امیر کاظم پور (یزد).
کامپوند بانوان:
پریسا براتچی (زنجان)، فرشته قربانی (زنجان)، افسانه شفیعی (اصفهان) و شیوا بختیاری (همدان).
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9129 ** 1559 ** تنظیم کننده: مهدی رهبر** انتشار دهنده: حسین عضدی فسا

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف زودهنگام ریکرو زنان و مردان ایران از رقابت های انفرادی کاپ آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..