تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگرد علی دایی در بیماستان بستری شد |تصاویر وحشتناک واژگونی خودروی فوتبالیست تهرانی در پاکدشت

تاریخ نشر : پنجشنبه 3 فروردین 1396 مشاهده : 95 سایر اخبار ورزشی RSS

شاگرد علی دایی در بیماستان بستری : خودروی امیر ارسلان مطهری در محور شریف آباد به پاکدشت واژگون شد و وی راهی بیمارستان شد.

شاگرد علی دایی در بیماستان بستری شد

شاگرد علی دایی در بیماستان بستری شد

 پدر امیر ارسلان مطهری دقایقی پیش ضمن تایید این خبر به روابط عمومی باشگاه نفت گفت: اتومبیل امیر ارسلان در نزدیکی شریف آباد واژگون شد و بلافاصله به بیمارستانی اعزام شد و انجا اقدامات درمانی اولیه برای فیت کردن گردن و کمرش انجام شد.

شاگرد علی دایی در بیماستان بستری

شکر خدا امیر ارسلان مشکل حاد دیگری نداشته و امیدواریم از ناحیه کمر هم که احساس ناراحتی می کند با مشکل حادی مواجه نباشد.در حال حاضر بنده کنار اتومبیل هستم و قرار است امیر ارسلان را از بیمارستان زعیم پاکدشت به بیمارستانی در تهران اعزام کنند.

 شاگرد علی دایی در بیماستان بستری

رکنا

اخبار مرتبط:

عکس یادگاری علی دایی با شاگردان سابقش

کیک تولد تصویری شاگرد استقلالی علی دایی +عکس

مراسم افتتاح رستوران جدید علی دایی با حضور همسر و مادرش + تصاویر و فیلم

سلفی علی دایی و بانوان فوتسالیست ایران در هتل المپیک+ عکس

مصاحبه خواندنی با علی دائی ،ازدواجش و ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگرد علی دایی در بیماستان بستری شد |تصاویر وحشتناک واژگونی خودروی فوتبالیست تهرانی در پاکدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..