تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جدید جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

متقاضیان استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی در صورت داشتن شرایط، می‌توانند به سامانه جذب این دانشگاه به نشانی http://jazb.iau.ir مراجعه و در فراخوان جذب ثبت‌نام کنند و حداکثر تا ۱۰ روز پس از تکمیل ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط تحویل دهند تا پس از گذراندن فرآیند استخدام براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند.

پیگیری درخواست‌های استخدام فقط از طریق سامانه جذب امکان‌پذیر است.

مدارک مورد‌نیاز و ضوابط و مقررات مربوط به استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مذکور موجود است و متقاضیان باید راهنمای ثبت‌نام را با دقت مطالعه و بعد فرآیند ثبت‌نام را دنبال کنند.

در صورتی که متقاضیان ثبت‌نام را تکمیل نکنند یا مدارک لازم را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب در مدت ۱۰ روز تحویل ندهند، بررسی فرآیند جذب متقاضی از دستور کار خارج می‌شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در فراخوان جدید جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..