تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسافران شمال این هشدار را جدی بگیرند

مسافران شمال، این هشدار را جدی بگیرندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هواشناسی مازندران روز پنجشنبه با انتشار اخطاریه ای نسبت به بارندگی های رگباری و احتمال جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف استان و همچنین مواج شدن دریای خزر هشدار داد.

بر اساس این اخطاریه ،با توجه به نفوذ و تقویت سامانه بارشی به استان ، ازامروز پنج‏شنبه سوم فروردین بارندگی همراه با وزش باد ازسمت غرب استان آغاز و بعدازظهر وشب بتدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می یابد.

هواشناسی مازندران هشدار داد که در روزهای جمعه و شنبه بارش متناوب باران همراه با کاهش دما در استان ادامه دارد که بارش در ارتفاعات استان به صورت باران و برف خواهد بود.

بر این اساس ،شنبه شب و روز یک‏شنبه هفته آینده نیز بارش ها پراکنده و از اواخر روز یکشنبه بتدریج با خروج این سامانه از میزان ناپایداری و ابرناکی در استان کاسته شده و از روز دوشنبه اینده آسمان استان آفتابی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

هواشناسی مازندران اعلام کرد در این مدت لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای بویژه جاده های کوهستانی بدلیل بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

اصغر بسطامی رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران روز پنج شنبه گفت : بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی ، بارندگی ها تا روز یکشنبه در مازندران پایدار است که در سطح استان به صورت باران و در ارتفاعات مازندران و محور های مواصلاتی کوهستانی به صورت بارش برف خواهد بود .

بسطامی اظهار داشت: در این مدت مردم مازندران و مسافران نوروزی این استان شاهد کاهش محسوس دما خواهند بود و برای فردا جمعه دمای هوا پنج تا 6 درجه کاهش خواهد یافت .

مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 350 کیلومتر آن کوهستانی است.

هراز، کندوان ، سوادکوه و کیاسر از محورهای اصلی و کوهستانی منتهی به پایتخت در استان مازندران است.

بر اساس آمار ستاد اجرایی سفر استان مازندران ، تردد 11 میلیون و 85 هزار و 556 خودرو از 25 اسفند 95 تا دوم فروردین امسال در استان ثبت شد.

نوروز 95 حدود 12 میلیون نفر شب اقامت مسافردر مازندران ثبت شد.

منبع:ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسافران شمال این هشدار را جدی بگیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..