تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان بارگذاری چند عکس با یک مطلب در به‌ روزرسانی جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰

اینستاگرام به روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن ویندوز ۱۰ خود منتشر کرده است که این به روزرسانی اگرچه جزیی و کوچک است اما دارای قابلیت کاملا تازه‌ای است.

اپلیکیشن اینستاگرام در ویندوز ۱۰ اکنون به کاربر اجازه می‌دهد تا چندین تصویر را در یک پست ببیند. این قابلیت را ماه گذشته اینستاگرام معرفی کرده بود. ویژگی تماشای چندین تصویر در یک پست این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر بتواند چند تصویر را به یک پست یا مطلب اختصاص دهد.

به عبارت دیگر، کاربران دیگر می‌توانند شاهد چند یا چندین عکس و تصویر در پست یا مطلب یک کاربر باشند.

با این همه، اینستاگرام در ویندوز ۱۰ همچنان به کاربر اجازه نمی‌دهد تا بتواند چند عکس را در مطلب خود بارگذاری کند. در این مرحله، کاربر تنها می‌تواند پست‌ها را با چندین تصاویری ببیند که پیش از این از سوی دیگر کاربران بارگذاری شده بود که در نوع خود قابلیت بزرگ و درخور توجهی است.

لینک کوتاه:

mspoweruser



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان بارگذاری چند عکس با یک مطلب در به‌ روزرسانی جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..