تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باخت خواهرزاده فردین به براداران بنفشه‌خواه در لیگ پانتومیم «خندوانه»

باخت خواهرزاده فردین به براداران بنفشه‌خواه در لیگ پانتومیم «خندوانه»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شامگاه چهارشنبه دوم فروردین 96 بیژن بنفشه‌خواه همراه با برادرش پژمان و احسان کرمی همراه با سام نوری مهمان برنامه «خندوانه» شدند.

پژمان و بیژن بنفشه‌خواه اعضای گروه «خوشگلای بابا» و احسان کرمی و سام نوری اعضای «شاخدار دونتسک» (تغییر یافته نام تیم فوتبال «شاختار دونتسک» از اوکراین) شرکت‌کنندگان لیگ پانتومیم «خندوانه» بودند. در استودیو نیز علاوه بر رامبد جوان که اجرای برنامه را بر عهده داشت، رضا خمسه به عنوان برگزارکننده لیگ حضور داشت. داوران این مسابقه گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی و کمال تبریزی هستند که صحبت‌هایشان به عنوان میان برنامه پخش می‌شد.

از جمله آثاری که سام نوری در آن‌ها بازی کرده است می‌توان به سریال «مرد دو هزار چهره» و «قهوه تلخ» اشاره کرد. پدر او، حسین نوری قهرمان پیشین تیم ملی کشتی ایران و مادرش جمیله فردین بازیگر و خواهر محمد علی فردین است.

در انتهای این برنامه، تیم بیژن و پژمان بنفشه‌خواه با 27 امتیاز بر تیم احسان کرمی و سام نوری با 21 امتیاز پیروز شد.

گروه‌بندی لیگ مسابقه پانتومیم «خندوانه» عبارت است از؛ امیرعلی نبویان و محمدحسین میثاقی، سپند امیرسلیمانی و مهران غفوریان، مهرداد میناوند و حامد آهنگی، احسان کرمی و سام نوری، نصراله رادش و محمد نادری، پژمان و بیژن بنفشه‌خواه، دانیال غفارزاده و شهریار خلدی و رامبد جوان و نیما شعبان نژاد. البته نبودن نام هیچ زنی در مسابقاتی از این قبیل نیز به چیزی عادی در صدا و سیما تبدیل شده است.

نام گروه نصراله رادش و محمد نادری «برادران رجبی به جز گودرز» است که در مقابل حامد آهنگی و مهرداد میناوند با نام «تیم ملی پانتومیم ایران» قرار گرفته است.

احسان کرمی و سام نوری گروه «شاخدار دونتسک» هستند که در مقابل برادران بنفشه‌خواه با نام «خوشگلای بابا» قرار گرفت. رامبد جوان و نیما شعبان‌نژاد (فرشته‌های مامانی) در مقابل دانیال غفارزاده و شهریار خلدی (پلنگ‌های خسته)، امیرعلی نبویان و محمدحسین میثاقی (شاخ‌های خندوانه) در مقابل مهران غفوریان و سپند امیرسلیمانی (گل‌های داوودی) قرار دارند.

58242 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باخت خواهرزاده فردین به براداران بنفشه‌خواه در لیگ پانتومیم «خندوانه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..