تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتصاد مقاومتی پشتیبان صنایع کوچک و متوسط است/ دولت نگاه درون زا به اقتصاد داشته باشد

گروه اقتصادی- یحیی آل اسحاق عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز با اشاراره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان " اقتصاد مقاومتی، اشتغال- تولید" گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در شعار سال و سخنرانی در حرم رضوی را باید سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، مساله تولید و اشتغال دو مقوله بسیار مهمی است که در اولویت بندی امسال نیز توسط معظم له دیده می شود.

وی در ادامه بیان داشت: افزایش تولید است با افزایش اشتغال رابطه مستقیمی دارد. در اقتصاد مقاومتی که بر پایه این دو اصل است، اگر بتوانیم تولید داخلی را سامان دهیم قسمت عمده ای از مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل خواهد شد. کاهش هزینه های تولید و افزایش درآمد و امکان فروش محصولات از راهکارهای افزایش تولید است.

آل اسحاق تاکید کرد: در اقتصاد باید درون زا و برون گر باشیم و برای تولید داخلی برنامه مصرف خارجی را هم تعریف کنیم، بایستی با رعایت کیفیت، محصولی با استاندارد و قیمت مناسب درخور کلاس جهانی تولید و به بازارهای جهانی عرضه کنیم.

وی با انتقاد از نوع سیاست گذاری دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت :متاسفانه در سال گذشته و در طول دولت یازدهم، توجه دولت به حل مسایل بین المللی بود در حالی که باید نگاه مطلوب و جدی تری را به مسایل درون زای داخلی داشته باشد.

وی همچنین اقتصاد مقاومتی را پشتیبان محکمی برای صنایع کوچک و متوسط دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی تامین کننده امنیت ملی است، پس باید در تحقق آن همه در هر جایگاهی که هستیم نقش موثری داشته باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتصاد مقاومتی پشتیبان صنایع کوچک و متوسط است/ دولت نگاه درون زا به اقتصاد داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..