تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیامک نوروزی رئیس جمهور شائبه انتخاباتی دارد / قطع تلفن مردم به خاطر 2 هزار تومان اما ارسال پیامک انبوه بدون دریافت هزینه

گروه سیاسی- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، بورخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با بیان اینکه سوال ما از حسن روحانی رئیس جمهور این است که ارسال پیامک ها به مردم، چه اثری در زندگی آنها دارد، گفت: رئیس جمهور بجای اینگونه کارها، اقداماتی انجام دهد که برای جامعه، اقتصاد کشور و معیشت مردم نفع داشته باشد و بجای پیامک تبریک نوروز به مردم، به فکر حل مشکلات آنها باشد.

وی با اشاره به اظهارات دولتی ها مبنی بر اینکه این پیامک ها هزینه ای برای دولت ندارد، تصریح کرد: اگر مخابرات هزینه این پیامک ها را از رئیس جمهور نمی گیرد، حداقل یک بار هزینه پیامک ها و تلفن را از مردمی که زیر خط فقر و در مناطق محروم هستند، نگیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با طرح این سوال که مخابرات چرا از مردم هزینه پیامک دریافت می کند اما از رئیس جمهور نمی گیرد، افزود: وزیر ارتباطات باید در این زمینه توضیح دهد و برای مردم و نمایندگان آنها در مجلس جواب قانع کننده ای ارائه کند.

حاجی دلیگانی در همین زمینه به قطع تلفن مردم به خاطر 2 هزار تومان پول از سوی مخابرات اشاره کرد و افزود: اخیرا مخابرات تلفن یکی از اهالی روستای موته از توابع بخش میمه را به خاطر 2 هزار تومن پول قطع کرد و این فرد برای پرداخت قبض تلفن به خاطر اختلاف مخابرات و پست بانک بر سر پرداخت، مجبور شده 80 کیلومتر تا میمه طی مسیر کند که در جریان این رفتن بر اثر زمین خوردن پای وی شکست.  

وی افزود: این کجای عدالت است که مخابرات از یک طرف برای 2 هزار تومان پول تلفن یک فرد فقیر را قطع می کند اما پیامک های انبوه و رایگان برای شخص رئیس جمهور به مردم ارسال می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: این همه رسانه و حتی صداوسیما بعنوان رسانه ملی هر روز در خصوص اظهارات و کارهای رئیس جمهور اطلاع رسانی می کنند و اگر رئیس جمهور پیامی دهد، سریع منعکس می شود، بنابراین چه نیازی به ارسال پیامک از سوی رئیس جمهور به مردم است. اگر هدف صرف پیام تبریک به مردم است که در پیام نوروزی رئیس جمهور این مقصود بیان شد.

حاجی دلیگانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم که 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود، افزود: روحانی خود کاندیدای ریاست جمهوری است و ارسال این پیامک و بکار بردن لفظ «امید» و «پیروزی» در این پیامک شائبه انتخاباتی دارد و یک تخلف آشکار محسوب می شود.

وی با بیان اینکه دولت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دهم از لیست امید حمایت کرد و خود را جزو لیست امید می داند، اضافه کرد: این رفتار انتخاباتی و تخلف روحانی، سابقه دارد و وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان که در هفتم اسفند سال گذشته برگزار شد، با پیام به مردم و دعوت آنها به حضور در پای صندوقهای رای، خواست تا آینده پر امید ایران را رقم بزنند که بکار بردن لفظ امید یک تخلف بود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: شورای نگهبان بعنوان نهاد بررسی کننده صلاحیت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید به این تخلفات توجه داشته باشد و برخورد لازم را انجام دهد.

به گزارش افکار نیوز حسن روحانی در هنگام تحویل سال جدید پیامکی بدین شرح برای مردم ارسال کرد:

بهاری پر "امید" و سالی همراه با "پیروزی" و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک. حسن روحانی رییس جمهور.

وی در پنجم اسفند سال گذشته و 2 روز قبل از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، پیامکی جهت دار برای مردم ارسال کرد.

متن پیام این بود «مردم عزیز ایران؛ کشور امروز به رای شما نیاز دارد. جمعه 7 اسفند، آینده پر امید ایران را رقم بزنیم. حسن روحانی رئیس جمهور».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیامک نوروزی رئیس جمهور شائبه انتخاباتی دارد / قطع تلفن مردم به خاطر 2 هزار تومان اما ارسال پیامک انبوه بدون دریافت هزینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..