تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف در محورهای ۹ استان | ترافیک پرحجم در هراز و چالوس

براساس اعلام پلیس راه کشور، در حال حاضر بارش برف در محورهای ۹ استان از جمله در ارتفاعات محورهای هراز و چالوس ادامه دارد.

 بارش برف در محورهای ۹ استان

 براساس اعلام پلیس راه کشور، در حال حاضر بارش برف در محورهای ۹ استان از جمله در ارتفاعات محورهای هراز و چالوس ادامه دارد.

 بارش برف در محورهای ۹ استان

براساس اعلام پلیس راه کشور، در حال حاضر از استان های آذربایجان شرقی (محور بستان آباد)، اصفهان (داران الیگودرز)، زنجان (خدابنده همدان)، قزوین (قزوین همدان)، لرستان (نورآباد فیروزآباد،بروجرد توره گردنه ی زالیان)، کرمانشاه (کرمانشاه سنقر و کرمانشاه اسلام آباد)، همدان (همدان-سنندج) و ارتفاعات محورهای هراز و کندوان بارش برف گزارش شده است.

همچنین بیشتر محورهای استان های آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه و تهران، مرکزی، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، چهارمحال و بختیاری، قم و قزوین بارانی است.

براساس این گزارش در طول محورهای هراز و کرج-چالوس ترافیک پرحجم اما روان است و دیگر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مهر

اخبار مرتبط:

بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور + تصاویر

بارش برف در شمال تهران + تصاویر

بارش برف در تهران! + گزارش تصویری

مرگ تلخ عروس و داماد جوان روستایی بر اثر بارش برف + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف در محورهای ۹ استان | ترافیک پرحجم در هراز و چالوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..