تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام ۶۴۴۷ پرواز داخلی و خارجی از ابتدای سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری،  عملیات پروازهای نوروزی امسال از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۵ آغاز و تا پایان ۱۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد؛ تعداد ۴۶۰۹ پرواز داخلی و ۲۴۲۸ پرواز خارجی بوده است و ۷۵۷۵ پرواز عبوری سرویس دهی شده است.

گزارش های واصله به سازمان سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر تخلف یکی از مراکز توزیع بلیت نسبت به فروش بلیت بدون پرواز، بلافاصله در دستور کار دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان و دستگاههای قضایی قرار گرفته است.

نرخ های اعلامی از سوی شرکتهای هواپیمایی در سایت شرکت های مذکور منعکس شده است و مسافران می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اعلام کنند تا بلافاصله مورد رسیدگی قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام ۶۴۴۷ پرواز داخلی و خارجی از ابتدای سفرهای نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..