تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس گوگل Photos با دو قابلیت جدید بروزرسانی شد

سرویس گوگل Photos با دو قابلیت جدید بروزرسانی شد

میزان و کیفیت دسترسی به اینترنت در نقاط مختلف دنیا به یک شکل نیست. هنوز هم در بسیاری از کشورها، دسترسی به اینترنت به سختی انجام می شود و سرعت پایینی دارد. به همین دلیل است که شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک اقدام به طراحی اپلیکیشن هایی به تناسب وضعیت اینترنت در این کشورها کرده اند. با تک شات همراه باشید.


در همین راستا، گوگل به تازگی اپلیکیشن Photos را بروزرسانی کرده که می تواند تهیه نسخه پشتیبان و اشتراک گذاری تصاویر را با سرعت بیشتری انجام دهد. این قابلیت برای کاربرانی که از اینترنت کم سرعت استفاده می کنند عرضه شده است. گوگل در این روش، نسخه ای کم حجم و پیش نمایش از تصاویر را به صورت پشتیبان آپلود می کند. پس از آنکه کاربر به اینترنت با سرعت بهتر وصل شود، نسخه با کیفیت تصاویر آپلود می شود.


ایده اصلی در این روش این است که کاربران به هر طریقی بتوانند نسخه ای پشتیبان از تصاویر خود داشته باشند. گوگل می گوید که به لطف پیشرفت ها در حوزه فشرده سازی تصاویر، این تصاویر پیش نمایش همچنان ظاهری عالی دارند. با این اوصاف، اگر شما هم به این قابلیت نیاز دارید، از هم اکنون می توانید نسخه جدید این اپ را دانلود کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس گوگل Photos با دو قابلیت جدید بروزرسانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..