تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش اعتبارات بخش گردشگری کرمانشاه در سال 96

پنجشنبه، 3 فروردین 1396 ساعت 11:362017-03-23سياسي

استاندار کرمانشاه، گفت: صنایع دستی و غذاهای سنتی استان کرمانشاه به دلیل داشتن تنوع فرهنگی علاقه مندان بسیاری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری شبستان "از کرمانشاه، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در بازدید از فعالیت های ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه، اظهار کرد: استان کرمانشاه با داشتن آب و هوایی چهار فصل دارای طبیعتی بی نظیر است.

وی با اشاره به وجود آثار تاریخی از دوره های مختلف در استان کرمانشاه، ابراز کرد: آثار ارزشمندی مانند کتیبه بیستون، طاق بستان، تکیه معاون الملک، معبد آناهیتا و .

از جمله آثار باستانی ارزنده استان کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: صنایع دستی و غذاهای سنتی استان کرمانشاه به دلیل داشتن تنوع فرهنگی علاقه مندان بسیاری دارند.

به گفته این مقام مسئول، کرمانشاه با داشتن چنین ویژگی هایی را می توان ایرانی کوچک دانست و تمام زیبایی تاریخی و آب و هوایی را یکجا دارد.

وی گردشگری را یکی از مهمترین محورهای توسعه استان را عنوان و اضافه کرد: در سال 96 در مقایسه با سال گذشته اعتبارات بسیار بهتری برای توسعه این بخش در نظر گرفته شده است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: ساماندهی مجموعه تاریخی طاق بستان در سال 96، به صورت جدی در دستور کار قرار می گیرد و تمام برنامه ریزی های لازم برای داشتن یک شرایط مطلوب در این مکان فراهم خواهد شد.

رازانی با اشاره به افزایش جمعیت گردشگران و مسافران در استان کرمانشاه، تصریح کرد: صنعت هتلداری در استان در حال رونق گرفتن است.

پایان پیام/477
کلید واژه ها: کرمانشاه - استان کرمانشاه - استان - استاندار کرمانشاه - استاندار - غذاهای سنتی - صنایع دستی - تاریخی - گردشگری - افزایش - فرهنگی - آثار باستانی - افزایش جمعیت - برنامه ریزی - آثار تاریخی - هوایی - توسعه - خبرگزاری - سنتی - گردشگران - باستانی - خبرنگار - مسافران - زیبایی - برنامه - ایرانی - شبستان - شرایط - جمعیت - گزارش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش اعتبارات بخش گردشگری کرمانشاه در سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..