تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار سردار اشتری با آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ آیت الله صافی گلپایگانی امروز  در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی ، کار پلیس را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: هر کس در این کشور اسلامی برای مردم خدمت می کند مورد رضایت حضرت ولیعصر(عج) خواهد بود

 وی افزود: پلیس بعنوان محوری ترین نهادی است که توانسته این وظیفه را بخوبی انجام دهد.

آیت الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد:حفظ امنیت در جامعه از وظایف حاکمیت است که الحمدالله نیروی انتظامی ، نظامی و امنیتی در این راستا گامهای شایسته ای را برداشته است .

سردار اشتری فرمانده انتظامی هم در این دیدار از برنامه های ویژه پلیس برای حمایت از تولید و اشتغال خبر داد .

وی افزود: این نیرو تدابیر ریشه ای برای  مبارزه با قاچاق کالا در دست دارد .

سردار اشتری در بدو ورود به قم با حضور در مزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه به شهدای والامقام ادای احترام کرد .

وی در ادامه با حضور در قرارگاه نوروزی پلیس در محور قم – تهران از نزدیک با فعالیت های عوامل انتظامی ، ترافیکی و امنیتی بازدید کرد .

انتهای پیام/ش





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار سردار اشتری با آیت الله صافی گلپایگانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..