تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام ۱۰۰۰ نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قزوین

ساعت: 11:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069311

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون 1000 نفر در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، سیدسعیدشاهرخی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین که  در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به ثبت‌نام انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان قزوین اظهار داشت: با توجه به ایام نوروز در روزهای نخست ثبت‌نام استقبال گسترده بود و داوطلبان از ساعات اولیه ثبت‌نام در فرمانداری شهرستان قزوین حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان تا ششم فروردین ماه جاری از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ صورت می‌گیرد، ادامه داد: ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا تا ساعت ۱۶ امروز به تفکیک داوطلب شورای شهر و روستا به یک هزار نفر رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین اضافه کرد: از یک هزار نفر داوطلبان، ۲۷۰ داوطلب برای شورای شهر و ۷۳۰ نفر هم برای روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

شاهرخی با اشاره به اینکه داوطلبان ثبت‌نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: امکان تمدید برای ثبت‌نام داوطلبان وجود ندارد و  پس از پایان ثبت‌نام اطلاعات آن‌ها به مراجع چهارگانه و هیأت‌های اجرایی برای نظارت و بررسی دقیق ارجاع داده می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: برای برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا تمهیدات لازم از سوی فرمانداری و ستاد انتخابات اندیشیده شده است تا انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه دغدغه برگزار شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه رأی مردم حق‌الناس است، مطرح کرد: امیدواریم انتخاباتی پرشور در استان داشته باشیم و به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بفهمانیم که ملت ایران در تمام زمینه‌ها همراه و همگام با ولایت فقیه و رهبری هستند.

شاهرخی گفت: جوان‌ترین داوطلب در قزوین بانوی ۲۵ ساله و مسن‌ترین آن مرد ۸۳ ساله است که این نشان از ذوق و شوق برای آبادانی و توسعه استان قزوین دارد.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام ۱۰۰۰ نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..