تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقتدار کشور باید در تمام حوزه‌ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد

ساعت: 11:13 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069289

در دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان تأکید شد: داشتن اقتدار نظامی سفارش قرآن به مسلمانان است؛ بنابراین مسئولان باید توجه داشته باشند با عمل و سخن خود اقتدار کشور را زیر سؤال نبرند و در پی ارتقای اقتدار کشور در تمام حوزه‌ها باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار نوروزی عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور و فریدون همتی، استاندار قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال»، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دغدغه بسیاری در حوزه حل مشکلات معیشتی مردم دارند و ضروری است با بازخوانی پیام نوروزی و فرمایشات ایشان در مشهد مقدس، با جدیت بیشتری در راستای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام برداریم. 


وی با ابراز خرسندی از سفر وزیر کشور به استان قزوین، خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در استان قزوین بسیار ارزشمند است؛ اما این حضور باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود در این استان و استفاده هر چه بیشتر از آن‌ها برای حل مشکلات مردم همراه شود. 

امام جمعه قزوین بسترها و فرصت‌های فرهنگی و تاریخی قزوین را ظرفیت بسیار مهمی برای رشد و توسعه این استان معرفی کرد و افزود: با وجود آثار تاریخی و فرهنگی بسیار زیادی که در قزوین وجود دارد، هنوز بسترهای بسیاری در این حوزه وجود دارد که کشف نشده و پرداخت به آن‌ها بسیار ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر معرفی آثار غنی تاریخی و فرهنگی کشور به مردم، بیان کرد: معرفی آثار فرهنگی و تاریخی کشور کمک می‌کند تا جهان پی به پیشینه با افتخار فرهنگی و تاریخی ما ببرد و هیچ کشوری به خودش اجازه ندهد تا ملت ما را تحقیر نماید. 

وی با تأکید بر اینکه اقتدار کشور باید در تمام حوزه‌ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد، عنوان کرد: داشتن اقتدار نظامی سفارش قرآن به مسلمانان است؛ بنابراین مسئولان باید توجه داشته باشند با عمل و سخن خود اقتدار کشور را زیر سؤال نبرند و در پی ارتقای اقتدار کشور در تمام حوزه‌ها، به ویژه حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و نظامی باشند.
 


رحمانی‌فضلی، وزیر کشور هم در این دیدار با اشاره به فرمایشات رهبری در مشهد مقدس بیان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب برای مسئولان کشور بسیار راهگشا خواهد بود و همه باید در راستای تحقق منویات ایشان حرکت کنیم. 

وی به مسافرت‌های نوروزی و اهمیت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی، به ویژه خطوط ریلی به دلیل افزایش مسافرت‌ها در ایام عید امری ضروری است و این نیاز برای شهرهایی نظیر مشهد بیشتر احساس می‌شود. 

وزیر کشور در ادامه ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان قزوین را گنجینه بسیار مهمی دانست و اذعان کرد: متأسفانه ظرفیت‌های بسیار عظیم استان قزوین تاکنون آن‌گونه که باید معرفی نشده است و باید در این حوزه کارهای جدی‌تری انجام شود. 

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: در گذشته قزوین 54 سال پایتخت ایران بود و به همین خاطر شهر بسیار مهم و مرکز تجارت غرب ایران به شمار می‌آمده و این مهم هم اهمیت قزوین را دو چندان کرده است. 

وی با بیان اینکه استاندار و شهردار باید بیش از پیش به معرفی و مرمت آثار تاریخی و فرهنگی قزوین مبادرت ورزند، تأکید کرد: هویت تاریخی و فرهنگی کشور متعلق به مردم است و ارتباطی به حکام آن دوران ندارد و ضروری است هویت تاریخی و فرهنگی کشور را با جدیت بیشتری به نسل جوان معرفی کنیم. 

این مسئول بیان کرد: اگر به آثار تاریخی و حوزه گردشگری توجه شود از نفت و مالیات درآمد بیشتری نصیب کشور می‌شود و قزوین از این منظر ظرفیت درآمدزایی بسیاری دارد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقتدار کشور باید در تمام حوزه‌ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..