تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان اقتصاد مقاومتی را از شعار خارج کنند/ امسال باید شاهد رونق اقتصاد مقاومتی باشیم

ساعت: 11:45 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069319

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در سال‌جاری شاهد رونق اقتصاد مقاومتی و خارج شدن این مقوله از شعار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، نادر قاضی‌پور ضمن تبریک سال نو در خصوص نام‌گذاری شعار امسال از سوی مقام‌معظم‌رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: این 2 محور اصلی شعار سال یعنی تولید و اشتغال پایه های تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه امسال در سال ۹۶بایستی تحقق اقتصاد مقاومتی از شعار خارج و وارد فاز عملیاتی شود افزود: نه اینکه مانند اقدام دولت تنها در حد شعار باقی بماند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تعریفی از اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی کاهش واردات، افزایش صادرات، جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور و اتش زدن هر نوع ماشین خارجی که بطور قاچاق وارد کشور می شود.

وی تصریح کرد: بنابراین در سال جدید بایستی به جای توسل به برجام و امریکا توسل به اهل بیت ع سرلوحه مسولان باشد.

قاضی پور جوانان را بازوان توانمند در پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: از این رو مسولان بایستی با تکیه بر این سرمایه های ارزشمند و فراهم اوردن زمینه های اشتغال و بهبود وضع تولید در تحقق هرچه بیشتر مطالبات مقام معظم رهبری تلاش نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان اقتصاد مقاومتی را از شعار خارج کنند/ امسال باید شاهد رونق اقتصاد مقاومتی باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..