تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی در سال ۹۵

ساعت: 11:40 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069304

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: برگزاری مسابقات آسیایی کبدی در ارومیه برترین اتفاق حوزه ورزش در سال ۹۵ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، عبداالله چمن گلی در خصوص اتفاقات ورزشی  آذربایجان‌غربی که در سال ۹۵ افتاده اظهار داشت: در مسابقات آسیایی کبدی که ارومیه افتخار میزبانی آن را داشت تیم ملی کبدی بانوان ایران که چند تن از اعضای تیم را هم بانوانی از اهل ارومیه تشکیل می‌داد موفق به کسب مقام اول آسیایی شدند.

وی تصریح کرد: همچنین از دیگر اتفاقات مبارکی که در حوزه ورزشی دراستان می توان به برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزش‌های قهرمانی، برگزاری مسابقات کاراته با شعار صلح و دوستی و تور دوچرخه سواری  که ۲۵ کشور خارجی از جمله ترکیه و آذربایجان هم در آن وجود داشت، اشاره کرد.

چمن گلی افزود: اگر بخواهیم به ورزشکاران برتر ورزشی در سال ۹۵ اشاره کنیم بی شک این نام زیبنده به سیامند رحمان و رومینا قدرتی می رسد.

وی در این خصوص ادامه داد: مدال های طلای سیامند رحمان و رومینا قدرتی در المپیک و مسابقات جهانی کنگ فو توآ افتخاری باارزش برای استان است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در پایان از تمامی هیئت‌های ورزشی استان، اصحاب رسانه و صداو سیما، دستگاه‌های اجرایی، استانداری و نمایندگان مجلس که در برگزاری تمامی این اتفاقات ناب ورزشی که در طی سال ۹۵ در استان اتفاق افتاده اداره را همکاری و همیاری کرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین رویدادهای ورزشی آذربایجان غربی در سال ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..