تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار پنج ایستگاه سلامت در پنج نقطه استان

ساعت: 11:11 منتشر شده در مورخ: 1396/01/03 شناسه خبر: 1069144

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد؛

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروزی، حوزه سلامت تسهیلات نوروزی با آماده باش کامل خدمات درمانی مورد نیاز را در پنج ایستگاه سلامت در سطح استان ارائه می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، فتحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام  تعطیلات نوروزی ، حوزه سلامت تسهیلات نوروزی با آماده باش کامل خدمات درمانی مورد نیاز را در پنج ایستگاه سلامت در سطح استان و کلیه مراکز بیمارستانی ارائه  می کند.                                        

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه چادر های سلامت در نقاط تعیین شده برپا شده است گفت: این مراکز به میهمانان و مسافرینی که نیاز دارویی و درمانی داشته باشتند به صورت رایگان، امداد رسانی اولیه را انجام می دهند. 

فتحی خاطرنشان کرد: اکیپ نظارتی حوزه معاونت درمان در اولین روز از تعطیلات نوروزی از شهرستان توریستی سرعین بازدید و خدمات ارائه شده در مرکز بهداشتی درمانی این شهرستان و اورژانس را مورد ارزیابی قرار دادند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار پنج ایستگاه سلامت در پنج نقطه استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..