تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید برنامه‌های تلویزیونی با محوریت فعالیت‌های دانشگاهی در سال ۹۶

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در سال ۹۶ تولید برنامه‌های تلویزیونی با محوریت فعالیت‌های دانشگاه و انعکاس این فعالیت‌ها در شبکه‌های مجازی است.

وی بیان کرد: چرا که دپارتمان‌ها، دانشجویان بااستعداد، اساتید توانمند در رشته‌های مختلفی در دانشگاه تهران وجود دارند که فعالیت‌های متنوع علمی و فرهنگی انجام می‌دهند، بنابراین تولیدات این دانشگاه در عرصه‌های مختلف از طریق حضور در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران تصریح کرد: از امسال بخشی از برنامه‌های فرهنگی دانشجویان نظیر تئاتر و موسیقی که در تالار مولوی دانشگاه تهران اجرا می‌شود، ضبط شده و در نهایت بصورت برنامه تولیدی در اختیار رسانه ملی و شبکه‌های مجازی قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: فعالیت‌های علمی این دانشگاه نظیر جلسه دفاع پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع جذاب داشته باشند نیز از طریق این رسانه‌ها در اختیار جامعه قرار می‌گیرد.

سرسنگی در خصوص ثبت نام خود در شورای شهر تهران نیز تصریح کرد: مشاغل ما شامل اینکه از شغل خود استعفا دهیم نمی‌شود.

گفتنی است پیش از این محمد فرهادی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در خصوص تعیین تکلیف اساتید و رؤسای دانشگاه‌هایی که می‌خواهند در انتخابات شورای شهر شرکت کنند، گفته بود مانعی ندارد، اگر طبق ضوابط عمل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید برنامه‌های تلویزیونی با محوریت فعالیت‌های دانشگاهی در سال ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..