تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیرکل کمیته ملی المپیک: تعامل جامعه ورزشی و هنری کشور ضروری است

شاهرخ شهنازی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: برای اینکه هنر در فضای ورزش و ورزش در فضای هنر رشد کند، تعامل میان این دو حوزه لازم است.
وی ادامه داد: خوشبختانه نمونه های خیلی خوبی داریم که این دو پدیده را به همدیگر منتقل می کند و سبب شادی دل جوانان و گسترش نشاط در جامعه و ارتقا فرهنگ کشور می شود.
شهنازی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان هم ورزش و هنر بویژه سینما را دوست دارند، تصریح کرد: برای ایجاد نشاط و شادابی در نسل جوان، برنامه ریزی لازم است و باید اوقات فراغت آنها را پر کنیم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: باید از ظرفیت ورزش و هنر و تعامل این حوزه در ایجاد شادابی و نشاط بهره برد، و بسترهای مناسب را برای حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در این دو حوزه فراهم کرد.
فراهنگ ** 1540 ** خبرنگار: حمید بحرینیان * انتشار: امید غیاثوند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیرکل کمیته ملی المپیک: تعامل جامعه ورزشی و هنری کشور ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..