تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا مالدینی به شیاطین سرخ نپیوست؟

به گزارش ایرنا به نقل از سایت گل، الکس فرگوسن که در مراسم جام بین المللی قهرمانان در نیویورک سخن می گفت، «وفاداری خانوادگی» پائولو مالدینی به شهر میلان را عامل اصلی امضا نکردن قرارداد انتقال وی از آ.ث. میلان به منچستریونایتد عنوان کرده است.
فرگوسن در حالی این اظهارات را مطرح می کرد که مالدینی در کنارش ایستاده بود.
سرمربی اسبق منچستر در این مراسم اظهار داشت: تلاش کردم که با مالدینی قرارداد ببندم. زمانی که با پدرش ملاقات کردم مقداری سفت و سخت به نظر می رسید و من فقط سر تکان دادم.
وی ادامه داد: پدر مالدینی به من گفت « پدر بزرگ من اهل میلان است؛ همین طور پدرم. من میلانی هستم و پسران من هم میلانی هستند. فراموشش کن!»
پائولو مالدینی کاپیتان اسبق تیم های ملی ایتالیا و آ.ث میلان ایتالیا در طول 25 سال بازی فوتبال هفت بار فاتح جام سری آ ایتالیا و پنج بار با این تیم عناوین اروپایی بدست آورد. الکس فرگوسن نیز در طول سالیان طولانی سرمربی گری خود در منچستریونایتد 13 بار عنوان قهرمانی لیگ برتر جزیره را بدست آورد.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**9129**1379
خبرنگار: مهدی رهبر، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا مالدینی به شیاطین سرخ نپیوست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..