تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار کماندار ریکروی کشورمان به جمع 32 نفر برتر کاپ آسیایی تایلند راه یافتند

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان صبح امروز به وقت محلی دور حذفی رشته ریکرو رقابتهای تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند در بخش آقایان و بانوان درشهر بانکوک برگزار شد که چهارنماینده کشورمان با برتری مقابل رقبایشان به جمع 32 کماندار برتر این رقابتها راه یافتند.

در بخش ریکرو مردان صادق اشرفی با نتیجه 6 بر 0 کمانداری از کشور میانمار را شکست داد و متین سبزی در رقابت با حریف فیلیپینی خود 5 بر 5 مساوی کرد که در تیر طلایی این حریف را از پیش رو برداشت.

در مرحله بعد این رقابتها صادق اشرفی به مصاف حریفی از بنگلادش میرود و متین سبزی با کمانداری از کشور اندونزی پیکار می کند.

دیگر نماینده کشورمان در این مرحله وحید بهدانی بود که با شکست مقابل حریفی قدرتمند از چین تایپه از راهیابی به مرحله بعد باز ماند.  

در ادامه رقابتهای دور حذفی کاپ آسیایی تایلند کمانداران رشته ریکرو در بخش بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند که با دو پیروزی برای ورزشکاران کشورمان همراه بود.

در مرحله حذفی رشته ریکرو بانوان پریسا روحانیان با نتیجه 7 بر 1 کماندار قرقیزستانی را شکست داد و باید در مرحله بعد به مصاف حریفی از چین تایپه برود و در دیگر دیدار این مرحله پارمیدا قاسمی و نیلوفر علی پور دو کماندار کشورمان با یکدیگر به رقابت پرداختند که با برتری پارمیدا قاسمی همراه بود و قاسمی با حذف هموطن خود از دور رقابتها بایستی در مرحله بعد به مصاف حریفی از هند برود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار کماندار ریکروی کشورمان به جمع 32 نفر برتر کاپ آسیایی تایلند راه یافتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..