تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیتا سحرخیز تکذیب کرد | نخستین نامزدهای حوزه هنر، در انتخابات شورای شهر

تاریخ نشر : پنجشنبه 3 فروردین 1396 مشاهده : 5 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

بیتا سحرخیز بازیگر سریال ماه و پلنگ در اینستاگرام اش اعلام کرد که اخبار مربوط به نامزدی او در شورای شهر صحت ندارد و او در زمینه ای که علاقه و تخصص ندارد، قدم نمی گذارد.

 بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز

این در حالی است که در بخشی از گزارش ایران آرت آمده، اولین روز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با حاشیه‌هایی همراه بود.

حضور دو هنرمند و یک مدیر هنری نگاهها را در نخستین روز ثبت نام انتخابات شوراها به خود جلب کرد.

 بیتا سحرخیز

بیتا سحرخیز بازیگر سینما و تلویزیون در اولین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری  تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.

همچنین عبدالحسین مختاباد، خواننده و مجید سرسنگی از چهره های تئاتری و مدیرعامل سابق خانه  هنرمندان نیز امروز برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران اعلام آمادگی کردند.

بیتا سحرخیز

کافه سینما

اخبار مرتبط:

عکس بیتا سحرخیز بعد از سانحه هنگام سوارکاری در شمال

بیتا سحرخیز در کنار نفس مامان ملکا + عکس

جدیدترین عکس بیتا سحرخیز به همراه فلور نظری + عکس

بیوگرافی کامل بیتا سحرخیز (بازیگر سریال ماه و پلنگ)+عکس های جدید ایشان

بیتا سحر خیز از زندگی خصوصیش میگوید / او سخت تن به مصاحبه می‌دهد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیتا سحرخیز تکذیب کرد | نخستین نامزدهای حوزه هنر، در انتخابات شورای شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..