تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




7 چیز که شما باید برای صرفه جویی در وقت انجام دهید

د

کاهش اضطراب با چرت زدن صرفه جویی در وقت خواب مناسب اثر خورشید بر خواب
کنترل خواب، انرژی و حتی گرسنگی با صرفه جویی در وقت سبب می شود ریتم شبانه روزی خود را بهتر کنترل کنید. زمانی که شما در نور روز بخوابید ممکن است یک اختلال مانند سخت تر به خواب رفتن، کاهش ساعت خواب و همچنین افزایش ساعات بیداری در شما ایجاد شود.


عمل تغییر ساعت در فصل بهار و تابستان به منظور کمک به صرفه جویی در انرژی می باشد. اما مطالعات نشان می دهد اثرات دیگری نیز دارد. ممکن است این تغییرات زمان سبب حملات قلبی در روز بعد از تغییر زمان و افزایش ابتلا به سکته مغزی در دو روز بعد شود و مردم از هفته ی بعد از تابستان خوشحال نیستند و فرزندان جوان شما به احتمال زیاد از این تغییر زمان رنج می برند و این از عواقب منفی تغییر زمان است. اگر شما به دنبال یک استراتژی مناسب هستید.

7 روش برای زنده ماندن و صرفه جویی در وقت شما: 1-خوردن نوشیدنی:

پنج شنبه شب ممکن است یک زمان بسیار خوبی برای بیرون رفتن و گرفتن یک نوشیدنی توسط یک زن و شوهر باشد.

2- برنامه ی شما:

پدر و مادر یک کودک می توانند به او بگویند که برنامه ی خواب مهم است که با تغییر سن نیز تغییر نمی کند. یک مطالعه نشان می دهد افرادی که یک برنامه ی خوب برای خواب خود دارند بلافاصله پس از تغییر زمان نسبت به کسانی که برای ساعات خواب خود برنامه ی خاصی ندارند بهتر سازش نشان می دهند و خواب بهتری دارند و راحت از خواب بیدار می شوند.

3- به اندازه ی کافی خوابیدن:

برنامه ریزی برای یک خواب خوب شبانه خیلی مهم است. کسانی که دو روز قبل و بعد از تغییر زمان، خواب خوبی داشته اند، معمولاً در شب ۷ تا ۹ ساعت به خوبی می خوابند و تغییر زمان روی خواب آن ها اثری نمی گذارد. اما کسانی که در شب کمتر از ۷ ساعت می خوابند با تغییر زمان مبارزه می کنند.

4- خواب خوب:

خواب اضافی حتی در روز بعد از تعطیلی تنها احساس خستگی به شما می دهد و به جای غلبه بر تغییر ساعت در ریتم شبانه ریزی خود، در حال مبارزه با آن هستید. خواب خوب شما، بر تغییر زمان شما تأثیر خوبی دارد. سعی کنید برای خواب خوب رژیم غذایی خود را نیز تغییر دهید.

5- کاهش اضطراب با چرت زدن:

یک چرت کوتاه ممکن است به کاهش اضطراب شما کمک می کند، اما اگر شما مستعد ابتلا به بی خوابی هستید ممکن است به  خواب رفتن شما را در شب سخت تر کند.

6- ورزش:

ورزش کردن سبب خواب بهتر و تنظیم آن با تغییر زمان می شود.

7- اثر خورشید بر خواب:

هیچ چیز مانند نور خورشید به شما احساس بیداری نمی دهد. ریتم شبانه روزی بدن توسط نور خورشید تنظیم می شود نه اعداد در ساعت. چراغ آبی و سفید صفحه نمایش قبل از خواب می تواند خواب شما را خراب کند. بخش هایی از مغز ما به نور واکنش نشان می دهد و تفاوت بین نور روشن که از تلفن و تلویزیون یا خورشید  است را احساس می کند. تماشای تلویزیون یا کامپیوتر در شب سبب القای آدرنالین و در نهایت تنظیم سخت خواب شما می شود و برای خواب شما مشکل ایجاد می کند.

دکتر سلام

ارسال شده در 3 فروردین 1396 توسط خانم پاشایی با موضوع پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «7 چیز که شما باید برای صرفه جویی در وقت انجام دهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..