تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی سر قرار با مرتضی نرفتم او نقشه کثیفش را اجرا کرد و آبروی مرا برد!

به گزارش رکنا، آذر ماه  دختر 35 ساله‌ای در حالی که اشک از دیدگانش جاری می‌شد در دادسرای جرایم رایانه‌ای نشسته بود تا به پرونده‌اش رسیدگی شود.

وی به قاضی جرایم رایانه‌ای گفت: مدتی است که افراد ناشناسی با شماره همراهم تماس می‌گیرند و برایم مزاحمت ایجاد می‌کنند. دیگر خسته شده‌ام. آبرویم جلوی خانواده‌ام رفته است. نمی‌دانم چه کنم؟

با ادعای دختر جوان پرونده برای رسیدگی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تحقیقات نخست نشان می‌داد این مزاحمت‌های تلفنی از سوی مرد جوانی صورت گرفته است که قبلاً با فرزانه آشنا بوده است. همچنین وی با ساختن صفحه‌ای جعلی با عکس دختر جوان و گذاشتن شماره تماس وی در صفحه برایش دردسرهایی را نیز رقم زده بود.

وقتی این موضوع به شاکی پرونده گفته شد وی به دادسرا احضار شد و قاضی گفت: چندی پیش در یکی از نرم‌افزارهای موبایل با مرد جوانی آشنا شدم که خودش را مهندس معرفی کرد و می‌گفت وقتی عکس و مطالبم را که در سایت می‌گذاشتم دیده، مشتاق شده تا با من آشنا شود. من هم با دیدن عکسی که در پروفایلش بود از او خوشم آمد به نظر مرد موجه و خوبی می‌آمد.

فرزانه ادامه داد: پس از مدت کوتاهی از آشنایی‌مان مرتضی به من پیشنهاد ازدواج داد به همین خاطردر این مدت ارتباط تلفنی‌مان نیز بیشتر شد و تا حدودی با خصوصیات و علایق هم آشنا شده بودیم پس از آن مرتضی خواست تا به دیدنش بروم و از نزدیک با هم ملاقات کنیم ولی به یکباره از نوع حرف زدنش نگران شدم و از ازدواج اینترنتی ترسیدم.

پس از آن به مرتضی گفتم پشیمان شدم و نمی‌خواهم او را ببینم و پس از آن تهدیدهایش شروع شد و با داشتن عکس‌هایی که برای آشنایی برایش فرستاده بودم تهدیدم کرد ولی من جدی نگرفتم تا اینکه مزاحمت‌ها هروز برایم بیشتر شد و حالا نمی‌دانم چه کنم.

با اظهارات این دختر مشخصات مرد جوان در اختیار پلیس قرار گرفت تا وی برای دفاع از خود به دادسرا احضار شود.

بنابراین گزارش، تحقیقات تکمیلی در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

قاضی دادسرای جرایم رایانه‌ای گفت: فضای مجازی و دوستی‌های اینترنتی هرگز محل مناسبی برای آشنایی و ازدواج نیست حتی اگر برای مدتی نیز دوستی یا حتی ازدواج هم رخ دهد، حتماً منجر به طلاق خواهد شد. افراد باید آگاه باشند و از قرار دادن عکس‌های شخصی‌شان در فضای مجازی و ارسال به افراد غریبه خودداری کنند چرا که هویت واقعی کاربران اینترنتی همیشه مخفی می‌ماند و آنها با نقابی دروغین ساده لوحان را فریب می‌دهند و در فرصتی مناسب نقشه‌های شوم‌شان را عملی می‌کنند و اگر در این راه ناکام بمانند با تهدید و آزار و اذیت آسایش را از افراد می‌گیرند که تنها با آگاهی می‌توان از چنین نقشه‌های شومی پیشگیری کرد.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی سر قرار با مرتضی نرفتم او نقشه کثیفش را اجرا کرد و آبروی مرا برد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..